Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er ePay ved at falde af på den?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har benyttet mig af ePay som betalingsløsning til min shop i et års tid. Og jeg har faktisk været rigtig glade for dem.

Men de sidste uger har der været mange problemer, og jeg synes tit at deres betalings vindue kører i slowmotion.
Inden fir de sidste uger, er det sket alt for ofte at mine kunder ikke kar kunne betale. Og de sidste 2 dage har været et mareridt!

Er der andre end mig der har oplevet det samme med dem?

Hvis jeg skulle finde på at skifte, hvad vil i så anbefale at jeg skifter til?

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så vidt jeg ved, er det ikke Epay men NETS som har haft problemer i den seneste tid,
Det er i hvert fald deres integration op imod NETS som skaber problemer. Om det er en egen fejl, eller NETS' er jeg ikke klar over.

Men ja... Jeg har selv været småirriteret over det på det sidste. Dog har folk med andre betalingsløsninger også haft problemer, så mon ikke den ligger hos monopolselskabet?

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Skrevet kl. 14:29

De plejer bare at skrive hvis problemet ikke ligger hos dem. Og i den sidste mail jeg modtog, stod der bare at det var periodiske problemer. Intet om at problemet ikke var hos dem.

Og deres periodiske problemer er ved at blive en bekostelig affære for mig.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 14:44

Vi bruger også ePay til betalingsgateway. Jeg nåede til ca. 10 sekunder før vinduet var loadet... Så du er ikke den eneste.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:53

Vi bruger også ePay, og har ingen problemer.

Har lige lavet et testkøb, og den strøg lige igennem.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 14:56

Problemerne vi har oplevet har desværre skyldtes et generelt TDC nedbrud i Nordjylland (og dele af Jylland). Vi vil selvfølgelig beklage dette meget og de gener det har medført.  

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Skrevet kl. 14:56

Det er også oppe at køre her igen.

Jeg synes bare at der har været uacceptabel mange udfald på det sidste. Men det er selvfølgelig svært hvis der ikke er nogle ordentlige alternativer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Skrevet kl. 15:09

Hej Thomas. Tak for dit svar.

Der skal heller ikke herske tvivl om at jeg har været godt tilfreds med jeres service igennem længere tid. Jeg synes bare der har været mange problemer på det sidste.

Men det skal selvfølgelig ikke ligge jer til last, hvis fejlen ligger hos andre.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 15:09

Christoffer Steenbeck:

Vi bruger også ePay til betalingsgateway. Jeg nåede til ca. 10 sekunder før vinduet var loadet... Så du er ikke den eneste.

Hej Christoffer,

Jeg faldt lige over en lille fejl, da jeg kiggede på jeres - i øvrigt - rigtig flotte hjemmeside.

På denne side: http://www.e-voks.dk/100-procent-tilfredshed står der: "Du kan betale med følgende betalingsmidler:", men I skriver ikke hvilke dankort det er I modtager Smile

Rigtig god weekend!

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 15:14

Det er også rigtig uheldigt at der har været flere episoder indenfor kort tid og vi alle er meget afhængig af en god forbindelse og stabilt betalingsforløb. Vi vil selvfølgelig gøre vores til forsat at sikre et stabilt betalingsforløb (men i dette tilfælde kan vi ikke gøre meget ved at TDC er nede på regionsplan). 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)