Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Oct 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg går lidt rundt med planer om at lave en madhjemmeside - der kommer ikke til at være salg igennem det, det kommer kun til at være en service (hvor der evt. kan være indtægter fra reklamer).

Mit spørgsmål er så, skal jeg oprettes som virksomhed for at gøre det?  Eller er det muligt bare at lave den uden videre? Derudover - hvordan kan man evt. finde steder der vil reklamere? Er der en database for det et sted?

Ved godt det er nogle rookie-spørgsmål, men man skal jo starte et sted (:

Mvh. Mattias

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 13:39

Bare start med at oprette siden og hvis den begynder at give "seriøse" penge bør du oprette virksomhed. Fx en enkeltmandsvirksomhed.

Der er skrevet rigtig mange tråde om dette emne så prøv at søg rundt. Fx regler om omsætninger på max 50.000 før du skal momsregisteres osv.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 31. Oct 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:53

Ok, tag for svaret (:

Tilmeldt 4. Oct 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:02

Hvis du vil finde reklame så prøv google.adsense det tager ca en måned at blive godkendt

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:23

Spænende. Håber du kommer godt i gang med siden.  Kan også godt anbefalede AdSense, men vent med at ansøge indtil siden kører som den skal. Ellers risikerer at kontoen lukkes, hvilket ville være meget ærgelig. Godkendings processen til AdSense har skiftet for nyligt.. så det er nemt at åbne en konto og komme i gang når siden er klar til det.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:59

Hej Mattias

Har du overvejet at lave en blog istedet? Fx. http://www.blogger.com

Det er nemt - du kan selv gøre det og du kan sætte reklamer på hvis du har lyst!

Go fornøjelse

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)