Men hvorfor laver du den ikk elektronisk som en "voucher"!? Går ud fra at du har en hjemmeside?? Så er det jo bare at implementere et sådanne modul, som kan håndtere dette!...
Så hvis du ellers husker at få mailadresse fra alle dine kunder, så kan du forholdsvis enkelt sende ud til mennesker, som i forvejen interessere sig for din virksomhed :)
Istedet for at skal have fat i både grafikere & trykker :(
Men hvorfor laver du den ikk elektronisk som en "voucher"!?
Har ingen ide om hvordan man laver dette :) Måsker kommer det på er ved at få fat på en firma der skal lave min hjemmeside da den er gået lidt i stå efter at en bruger fra amino skulle lave den men nu ikke laver sådan nogle ting mere.. :(
Men jeg havde faktisk tænkt på selv at lave den på vistaprint.. Jeg har været meget heldig med det jeg har lavet der inde indtil nu. :)
Kære Familie, venner og børn. Jeg vil gerne ønske jer alle sammen en rigtig glædelig jul. Jeg ønsker mig et gavekort til Fjordens Wellness i julegave i år. Venlig Hilsen --------------------------
Ring og forud bestil dit gavekort så den er klar til afhetning og du ikke skal vente på den bliver pakket ind. Venlig Hilsen
Bare lige for at være sikker er der så lige en der vil tjek at der ikke er nogle stavefejl i det her :S