| Okay, der forstår jeg ikke helt... Brugte mit affiliate link fra dem sidst jeg bestilte for en veninde og der kom da lidt på kontoen... | 
God guide. Du er også nævnt i denne tråd :-)
 Debat
             Debat

| God guide. Du er også nævnt i denne tråd :-) | 
| 
 Jeg ved kun hvad de selv har fortalt mig. Men hvis du har meldt dig til, hvor har du så gjort det henne? | 
Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum
| Kan godt se at de har fået det op at køre. Men kan se på datoen for deres betinglser, at det ikke er en måned siden :) | 
| Vil bare lige sende en tak til alle her fra Amino der har downloadet min ebog. Det er dejligt når der er interesse for det man laver. | 
| jeg har læst din affiliate bog, mikael, og den er glimrende formidlet- nice work | 
| Halv-offtopic da jeg ikke har haft mulighed for at læse bogen endnu, men det er i hvert fald over 1 år siden jeg tilmeldte mig deres affiliate-program :-) | 
| 
 Tak Flemming. Jeg har også forsøgt at skære det så meget ud i pap som muligt, men uden at det blev alt for kedeligt. :) | 
| Sjovt du lige kom herind. Jeg kan i hvert fald varm anbefale den. Den er gratis, nem og læse også giver han bare SÅ mange guldkorn ud. FLOT arbejdet. |