Jeg har hentet og skimmet og læst i 2 minutter. Du skriver skide godt - og jeg skulle være kompetent til at kunne vurdere dette som ex. succes-forfatter-forlægger ;-) men hvorfor ikke bare en webside/website i stedet for en PDF fil? Eneste forskel er at du fik min email adresse. Hilsen Michael Maardt |
Hej Michael,
Tak for de pæne ord. Grunden til at jeg har valgt at dele på denne måde, skyldes egentlig flere ting. Den vigtigste er, at mange mennesker ikke bryder sig om at læse knap 100 sider online. Det bliver for tungt og man giver op inden man bliver færdig (hvilket ville være ærgerligt).
Som PDF kan man i stedet printe den ud, tage noter og hvad man nu ellers har lyst til. Og til dem der gerne vil læse den elektronisk, så er det stadig muligt.
Derudover, så har jeg nu mulighed for at tage direkte kontakt til alle hvis jeg har yderligere vigtig information, som jeg mener det er vigtigt at vide noget om. Nettet ændrer sig hele tiden og hvis jeg havde valgt kun at opdatere en online artikel, så havde de fleste nok aldrig fået læst rettelserne.
Så derfor tror jeg på, at den løsning jeg har valgt giver det bedste udbytte til alle.
Mvh
Mikael