Okay, der forstår jeg ikke helt... Brugte mit affiliate link fra dem sidst jeg bestilte for en veninde og der kom da lidt på kontoen... |
God guide. Du er også nævnt i denne tråd :-)
God guide. Du er også nævnt i denne tråd :-) |
Jeg ved kun hvad de selv har fortalt mig. Men hvis du har meldt dig til, hvor har du så gjort det henne? |
Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum
Havde helt glemt denne tråd. Jamen kan være det er her vi snakker forbi hinanden, men Meebox har deres eget affiliate program som man kan se når man er logget ind på min Meebox... Og Tillykke med fødselsdagen :-) |
Kan godt se at de har fået det op at køre. Men kan se på datoen for deres betinglser, at det ikke er en måned siden :) |
Vil bare lige sende en tak til alle her fra Amino der har downloadet min ebog. Det er dejligt når der er interesse for det man laver. |
jeg har læst din affiliate bog, mikael, og den er glimrende formidlet- nice work |
Halv-offtopic da jeg ikke har haft mulighed for at læse bogen endnu, men det er i hvert fald over 1 år siden jeg tilmeldte mig deres affiliate-program :-) |
Tak Flemming. Jeg har også forsøgt at skære det så meget ud i pap som muligt, men uden at det blev alt for kedeligt. :) |
Sjovt du lige kom herind. Jeg kan i hvert fald varm anbefale den. Den er gratis, nem og læse også giver han bare SÅ mange guldkorn ud. FLOT arbejdet. |