Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når nu Apple ikke kan...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

...stille alle tilfredse, så er det da godt at HTC ikke venter et år, før de igen sender en ny smartphone på markedet. De har lige præsenteret den nye HTC Sensation XL og umiddelbart kan det godt ligne noget der kommer til at sparke r.. i julehandlen. Nogle vil måske mene at en 4,7 tommer skærm er for stor, men Desire HD fik pæn succes med en 4,3 tommer skærm...

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 08:07
Det ville jo være lækkert med en telefon, der bare bliver revet væk. Desværre tror jeg ikke at det bliver denne model, men lækker ser den da ud :o)

Efter et lille døgn hvor skuffelsen over den nye iPhone skulle have lov til at gå over, oplevede vi igår en mere normal efterspørgsel, og jeg tror vi fik lidt over 40 forudbestillinger i går. Det er ikke helt på normalt niveau, men det er vist også første gang der reelt er bedre alternativer på markedet, når en ny iPhone lander.

Jeg tror at det bliver iPhone der bliver årets jule-telefon hit. Jeg ved bare ikke hvilken model :o)

Jeg er mere bekymret for julehandlen generelt, men det er en helt anden sag :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 08:36

Jeg har selv overvejet Sensation, men den er alt, alt for stor. Jeg har en HTC Legend på 3.2" lige nu, og jeg synes ikke, at en mobiltelefon skal være meget større end det. Var Sensation en tomme mindre, var jeg også hoppet på den.

Indtil da venter jeg bare på den næste Legend. q:o

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 09:43

Jeg synes nu samsung gallaxy S2 gør det pænt godt.. er der ikke også en ny på vej?

Mvh Allan

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:35

Allan Hansen:

Jeg synes nu samsung gallaxy S2 gør det pænt godt.. er der ikke også en ny på vej?

Mvh Allan

Jo, Samsung Galaxy S II LTE blev afsløret på septembers IFA messe i Berlin. 1,5 GHz dual-core processor, 4,5 tommer skærm, 8 megapixel kamera og meget andet godt Smile

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:44

Halfdan Timm:

Jeg har selv overvejet Sensation, men den er alt, alt for stor. Jeg har en HTC Legend på 3.2" lige nu, og jeg synes ikke, at en mobiltelefon skal være meget større end det. Var Sensation en tomme mindre, var jeg også hoppet på den.

Indtil da venter jeg bare på den næste Legend. q:o

Det må vel være HTC Radar der er efterfølgeren, eller? Hero - Legend - ?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:48

Nicolaj Thomasen:
Jo, Samsung Galaxy S II LTE blev afsløret på septembers IFA messe i Berlin. 1,5 GHz dual-core processor, 4,5 tommer skærm, 8 megapixel kamera og meget andet godt Smile

Hvilket minder en del om specifikationerne på Googles næste Nexus Prime, der tilsyneladende får Android 4,0 Ice Cream Sandwich styresystem... De bliver da mere og mere kreative Big Smile

Men man får da næsten helt lyst til at have en telefon med det styresystem:

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  onthecloud-marketing.com Skrevet kl. 12:54

Jeg har personligt selv siddet i Kunde service. Og har stadig kontakt med HTC Dk.

Men maa dog sige at efter jeg fik en Sprit ny Galaxy s2 for ikke saa mange maaneder siden.

skal jeg ALDRIG have HTC igen.

Jeg havde en Desire den gamle model. Med i Guder alle de problemer der er med de HTC telefoner, og den service man faar generelt ved at koebe en HTC telefon. De er problemer der bliver syltet, med det eneste henblik at kun skabe mere indtaegt. Og ikke loese kundernes problemer. Sommer tid og Vinter tid. Er en TYPISK genganger der garanteret snart kommer igen HE HE.

Igen fra jeg pakkede min Samsung telefon ud af boksen. Har jeg paa intet tidspunkt ringet til kunde service. Det vil jeg havde med garanti gjord. HVIS jeg havde en Htc telefon, og det er tiltrods for at jeg selv har taget alle kundeklagerne fra HTC, og kender paent indgaaende disse telefoner.

Hilsen den ikke bitre, men beviste forbruger.

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 14:04

Har haft en HTC Desire er efterhånden ret så lang tid, og har endnu ikke har brug for at ringe til supporten.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)