Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mit domæne er væk!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 11
Indlæg ialt: 154
Fra  Appreciate Web Jobih Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino'er

jeg har i dag købt side hos Surftown, der gik 6-7 timer før den var blevet opdateret og man kunne tjekke den ud.

Surftown tilbyder 1-Click box, så jeg installerede bare Wordpress med det samme og prøvede lidt af hvert derinde.

Bagefter tog jeg det et skridt videre og installere via Joomla via surftown, da jeg havde gjort det skete der noget sindsygt for mit domæne.

Siden lignede Joomlas hjemmeside på en prik, men hed Netvillaen (som er mit domænes navn), jeg stressede rundt og viste ikke lige hvad jeg skulle gøre?

Kom så på den idé at jeg jo bare kunne gå ind på Surftowns og så slette Joomla fra mit domæne. Da jeg havde gjort det troede jeg alt var godt igen, men nu er min side bare helt blank og der står

Database Error: Unable to connect to the database:Could not connect to MySQL

Nogle der kan hjælpe mig med dette problem? Tak på forhånd!

Her et link til min side: http://netvillaen.dk/

Har din webshop brug for en erfaren hånd? Med 9 års erfaring inden for e-handel kan jeg blive din eksterne webshop manager | Appreciate Web

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:20

Jeg kan da se indhold på siden.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 02:11

Jeg har faktisk ikke så gode oplevelser med surftowns 1-click installer. Derfor installerer jeg altid WordPress manuelt i WordPress - det samme gør sig ikke gældende på meebox, hvor det altid virker - så hvis du har mod på det, så synes jeg at du skal springe over på meebox. Så undgår du også at din hjemmeside er nede i næsten en uge.

Tilmeldt 4. Sep 11
Fra  Appreciate Web Jobih Skrevet kl. 02:37

Tak for svarene Smile

Ved dog ikke hvordan, det havde været helt blankt i næsten 1 time, og så kom indholdet tilbage uden jeg gjorde noget! Yes

Har din webshop brug for en erfaren hånd? Med 9 års erfaring inden for e-handel kan jeg blive din eksterne webshop manager | Appreciate Web

Tilmeldt 4. Sep 11
Fra  Appreciate Web Jobih Skrevet kl. 02:38

Udover det lille problem jeg havde, syntes jeg ellers Wordpress virker meget fint installeret gennem Surftown! Smile

Mvh Kasper

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 02:55

Kasper Højriis:

Udover det lille problem jeg havde, syntes jeg ellers Wordpress virker meget fint installeret gennem Surftown! Smile

Mvh Kasper

Det syntes jeg også i starten... det var indtil 6 af mine hjemmesider var nede i en uge. Derudover er Surftown altså en smule langsom, ligeså snart du får bare en lille smule indhold på din hjemmeside. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)