Jeg har gået med en drøm gennem mange år at lave et tv program som Robinson altså ikke det samme koncept men samme stil med nogle mennesker som deltager og bilver udsat for forskellige ting. Jeg har ikke penge til at få et sådan projekt op at køre og tør ikke fortælle om det til eks mastif media som jo laver robinson. Konceptet er simpel samle nogle mennesker og lave en masse bøvl, dog med et tvist som ikke før er som på tv. Jeg kunne vildt godt bruge en hjælpende hånd her for en ting er jo at skrive det ned, ikke at det er nemt men har min tekstforfatter men skal vide nogle omkring hvordan man beskytter sin ide mod at tv selskaberne bare laver en kopi. Mener at eks robinson endelig kommer fra usa og mastif blot har købt rettighederne til at vise dig, ret mig hvis jeg tager fejl. ok de ting jeg gerne vil vide Kan sådan noget beskyttes ? hvis ja hvordan ? og af hvem ? Er der penge i sådan noget for mig, hvis det bliver et hit ? Hvad har du gjort for at beskytte dette Martin Thorborg det kunne jo godt gå hen at blive et kæmpe hit http://www.amino.dk/forums/t/137381.aspx?PageIndex=1 Thomas |
Ingen :) ?