Jeg er på udkig efter at kunne outsource supporten på mit SaaS produkt, så jeg ikke selv er flaskehals når kunderne mailer ind, og så de kan blive betjent omgående med email support og evt. livechat support.
Jeg leder efter et offshore setup da det er billigere og økonomien i det skal hænge sammen og det skal køre 24/7, og helst aflønning pr. chat/pr. ticket så jeg der ikke er noget minimum forbrug.
P.t er mit behov nemlig ikke så stort. men jeg vil gerne tages ud af loopet så jeg kan skalere hurtigere.
Mange tak for mail Jim. Jeg kan ikke se hvor jeg kan sende private emails her i amino så jeg svarer her: Jeg vil være super glad for blot at få henvisninger til links på www til professionelle foretagender der har kundereferencer, også hvis det er dit eget.
Mange tak for svar. Jeg ville være rigtig glad for blot at få henvisninger til links på www med professionelle foretagender med referencer, også hvis det er dit eget.
Jeg kan findes på skype her den næste 1 times tid.
Da jeg er ved at omrokere hele min hjemme side, og opsætte den til SEO bla. Da jeg lige har købt en mindre SEO virksomhed i Manila. Er det ikke muligt online andet end hvad jeg kan give dig af oplysninger.
Jeg har dog haft 3 Support aftaler før.
En for it kendt internaionalt It virksomhed som alle kender. Den aftale havde jeg 3 år.
Den Anden var for en Mobil producent, hvor jeg havde en lille support på ca 1 År.
Og til sidst havde jeg en kombineret support. Hjemmesidesalg for et Dansk Firma i Asien der nu er opløst. Den aftale løb over 2 år.
Du kan fange mig nu her som sagt på skype: jim_vejle
Det lyder super. Jeg venter bare til din side er klar - har ingen hastværk for jeg undersøger jo markedet inden jeg tager beslutninger. Du må meget gerne maile mig igen i denne tråd når i er oppe så kan vi tales ved.
Mange tak for svar. Jeg ville være rigtig glad for blot at få henvisninger til links på www med professionelle foretagender med referencer, også hvis det er dit eget.