Hej alle sammen. Hvorfor skal jeg betale mere skat af min su nu?-jeg er godt klar over at jeg også betalte skat af min su før.
|
Hvorfor ikke ringe og spørge Skat, det er trodsalt dem der gør det :)
- Emil
Hej alle sammen. Hvorfor skal jeg betale mere skat af min su nu?-jeg er godt klar over at jeg også betalte skat af min su før.
|
Hvorfor ikke ringe og spørge Skat, det er trodsalt dem der gør det :) - Emil |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Hej. Du skal så lige huske at indberette den skat du har betalt af SU`en allerede, fordi ellers går det galt. Ja...du kan frit overføre fra og til firma/privat og omvendt.
MvH Peter |
Skat trækker ikke - som du vist har forstået - SU skat af su pengene og fortjeneste skat af dit arbejde. De trækker det de kan fra den der udbetaler penge til dig = SU, og resten via giro. Der er derfor ikke den mulighed du taler om med at få skat af hver del, og det er også ligemeget i virkeligheden, din skat bliver det samme. Du skal selvklart sikre at skat ved du betaler skat af din SU, men det vil jeg tro helt automatisk ligger i skats egen beregning, de har jo dit hidtidige forskud, men hvis det er en ændring du laver i forskud sent i året, kan det gøre en forskel, at du som Peter siger, SKAL huske at indtaste hvad du har betalt i skat til nu, Det har ingen betydning for den samlede skat, så du må leve med den fordeling, men du skal naturligvis også tænke på, at din indtægt ikke kommer op, hvor du skal betale SU tilbage, eller i alle fald være forberedt på det, hvis det er tilfældet vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com