Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surftown : Kan ikke se noget med blog nogle steder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey  Aminoer :)

Nu har jeg lige oprettet og bestilt et domæne hos surftown men under mit kontrol panel kan jeg ikke finde nogle steder hvor jeg kan oprette en blog, er jeg helt galt på den eller kan man slet ikke have en blog med sin hjemmeside hos surftown , eller kommer det først frem efter 24 timer ? hvor man os først kan begynde at opbygge sin side ?? 

Undre mig bare lidt over det for i kontrol panelet hos one.com kan man se der er en blog man kan oprette..

Håber da på at man os kan det hos surftown ellers har jeg valgt forkert sted igen :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:45

Hej Ronnie

Som regl kan du begynde at bygge din side med det samme, dog bliver den først synlig når din side er tilmeldt hos dk-hostmasters, som du vil få en mail om at skulle gøre.

Aner ikke om surftown har blog eller 1 click installation. Du skulle nok bare have valgt Meebox eller en helt anden fra starten, Surftown og One er aldrig godt :)

good luck!

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 17:52

Hehe okay tak for råd trymeOUT skulle nok have spurgt før jeg oprettet hos surftown så ups.. Embarrassed

Men kan du fortælle mig hvad der er skidt ved surftown frem for meebox og hvad der er godt ved meebox som du ellers ville anbefale mig ?

:)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:55

Jeg har brugt surftown en gang før og det var et sandt helvede, mail, oppetid problemer hele tiden. Og ingen hjælp til en nybegynder.

Med f.eks Meebox får du 1 click installation til ALT Webshop. Blog, Forum lige hvad du ønsker også til en fed pris.

Jeg bruger selv Zxnet fordi de er de billigeste og fordi jeg ikke behøver 1 click installation. :)

Hos One har jeg tit oplevet database problemer, og det samme hos surftown. Det er begge firmaer der bruger alt for mange penge på Reklame og alt for lidt på brugervenlighed :)

Igen held og lykke :)

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:57
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:59

trymeOUT:
Jeg har brugt surftown en gang før og det var et sandt helvede, mail, oppetid problemer hele tiden. Og ingen hjælp til en nybegynder.

Jeg kan nu ikke helt genkende det, du skriver - vi er enige om, at Surftown ikke er et high-end hosting produkt, hvilket prisen også afspejler. Til prisen synes jeg, de leverer et godt produkt, så trådstarter behøver i mine øjne ikke være bekymret :-)

MVH

Thomas

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)