Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

argentur søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

ER der nogle af jer der har kendskab til hvordan man finder en europæisk (gerne spansk) virksomhed som søger salgsagenter til det nordiske marked ? Findes der andre søge muligheder end ambassader ?

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 17:34

Hejsa,

Der findes et hav af mødesteder på nettet for den slags kontakter, her er en af dem:

http://www.agents24.com/

Men i stedet for at tage det agentur du kan få, ville jeg hellere jagte dem jeg gerne ville have?

Det du lige har gang i er lidt som at sige; kan jeg ikke få den jeg elsker, må jeg elske den jeg får. Stick out tongue

Jagt det du brænder for, ved noget om og interesserer dig for...  Det spanske kan man jo så bygge med ind i den strategi.

Når du er blevet klar over det så kan du jagte agenturer via databaser som:

Kompass (dit bibliotek har sikkert en betalt version, der er lidt bedre)

wlw

Europages

Husk der er stor forskel på at have et agentur og være forhandler.

Ha r du ellers spørgsmål, må du gerne sende en PM

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 17:39

Glemte lige, at du nævner Ambassader, som kan være en udemærket kilde.

Jeg talte for nogen tid siden med  EU Center og de fortalte, at de ofte har forespørgsler på agenter, hvor de laver noget matchmaking. Men vi er så igen derhenne hvor du må tage hvad du kan få og ikke gerne vil have.

Prøv at kontakte dem, jeg talte med EU Center i Herning kontakt: http://www.eu-center.dk/

Kan ikke lige huske hans navn

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 17:58

Hejsa

Er det i forbindelse med nogle særlige produkter?

Har du evt. en mail man kan sende lidt materiale på - jeg kan muligvis hjælpe dig :)

Mvh Uffe

Tilmeldt 1. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:51

Tak for besvarelsen - og ikke mindst for tippet omkring at gå efter et mål istedet for at tage hvad jeg kan få. Det er godt set. Denne strategi har jeg dog også brugt, men bare ikke været heldig endnu. Produkterne jeg har fundet havde allerede fundet en agent. 

Jeg vil nu prøve at kigge på de sites du omtaler. 

Hav en god dag i solskinsvejret. 

mvh Charlotte

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)