Noget der kan anbefale noget godt DK hosting til en wordpressblog, for så vvidt jeg kan se kan man ikke pege DK domains ud af landet med mindre ens hosting i feks. USA har udfyldt en ansøgning herom.
Noget der kan anbefale noget godt DK hosting til en wordpress blog, for så vvidt jeg kan se kan man ikke pege DK domains ud af landet med mindre ens hosting i feks. USA har udfyldt en ansøgning herom.
Tager jeg fejl ?
Hej,
Jeg vil anbefale Exaweb - Benytter dem selv, og de har kanon support service!
Noget der kan anbefale noget godt DK hosting til en wordpress blog, for så vvidt jeg kan se kan man ikke pege DK domains ud af landet med mindre ens hosting i feks. USA har udfyldt en ansøgning herom.
Tager jeg fejl ?
Du kan sagtens pege dit .dk domæne over på noget US hostin, at jeg så ikke kan anbefale det, det er så en anden historie
Jeg bruger selv surftown til min wordpress blog (RasmusBlogger.dk), og det er en pakke, som jeg virkelig har været glad for. Jeg har oplevet et par gange at jeg har haft problemer med af finde ud af hvordan noget af det fungerer, og så er deres kundeservice der med det samme for at hjælpe en.
Det er ikke den billigste hosting løsning, men heller ikke den dyreste. Man får her hvad man betaler for!
Du kan godt hoste danske domæner i udlandet. Men hvis dine besøgende er danskere eller dit site er på dansk, gi'r det mest mening at hoste i Danmark. Så kører det nemlig hurtigst. Og det er godt for seo, usability og konverteringerne.
Jeg har gode erfaringer med UnoEuro og Meebox. Sidstnævnte er mest fleksible i min optik.