Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny webshop - hvad syntes I? Kritik modtages meget gerne...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 70
Fra  Wilke promotion A/S Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer.

Så er vores nye webshop åbnet: www.WiStore.dk

Den har været længe udervejs, da den er bygget selv.

Hvad syntes I?

Jeg modtager gerne kritik af design, brugervenlighed osv. så den kan blive endnu bedre.

Nu hvor man selv har set sig blind på siden, er der garanteret masser der kan gøres anderledes.

Konceptet er lidt specielt. Hvis man er medlem af Wilke Wisdom panelet, kan man optjene point ved at svare på markedsundersøgelser udsendt fra Wilke Markedsanalyse A/S. Disse point kan bruges som rabat og desuden får man FRI FRAGT på alle varer, hvis man er medlem af panelet!

Så om ikke andet så tilmeld jer panelet via link på siden, så får I fri fragt på alle varer;-)

Har I gode varer, som kan sælges via www.WiStore.dk så kontakt mig, så kan vi tage en snak om det!

Mvh. Jeppe

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 14:51

Hej Jeppe

Jeg synes det er et rigtig fint site, I har lavet. Jeg synes den grønne og orange farve spiller godt sammen - især når det ikke er i større mængder.

Siden er nem at navigere rundt på, og jeg synes at man hurtigt får et overblik over sidens indhold og formål. Dropdown menuerne fungerer også glimrende.

Dog synes jeg, at den orange farve under "Kategorier", "Prisintervaller" og "Varemærker" på de enkelte kategori-sider tager lidt for meget fokus. Og varemærker nederst på forsiden ser ud som om det er lidt tilfældigt sat op, da den lysegrå kasse er meget lysegrå, så man ser den næsten ikke. Men det ser fedt ud, at knappen bliver orange, når man holder musen hen over. Men måske opsætning kunne laves lidt lækrere.

For at vende tilbare til "Kategorier", "Prisintervaller" og "Varemærker", så synes jeg det er fedt at man kan sortere på den måde. Men jeg kan ikke helt gennemskue, om det er muligt at sortere på flere niveauer. Altså, hvis man først klikker på f.eks. Køkken-kategorien og derefter pris, kan man så få køkkenvarer i prislejet 200-500? Eller søger den bare på alle varer i prislejet 200-500? Måske kan det lade sig gøre at udevide søgefunktionen så man kan sortere på den måde..?

Men generelt synes jeg det er et lækkert site - held og lykke med det Smile

Mvh,

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 15:02

Rigtig flot side, men i bør nok udfylde footeren (ser lidt tom ud). Jeres forretningskoncept virker en smule bredt, men hvis i sikrer at komme i diverse prissammenligningstjenester. Jeres titel "Velkommen | WiStore.dk" skal nok gøres mere seo-venlig, men ellers ser det godt ud.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:29

Rent visuelt synes jeg, at det er en ganske pæn side.

Dog ville jeg lave noget layout til de mange varemærker, der står længere nede på siden, så de ikke bare "svæver i luften". Det ser forkert ud i forhold til det øvrige design. I kunne eventuelt indramme hver enkelt varemærke.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Århus
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 70
Fra  Wilke promotion A/S Skrevet kl. 07:45

Tak for input!

Jeg kan se jeg skal fokusere lidt på footeren med mærkevarerne.

Mht. vareudvalg satser vi ret bredt da vores målgrupper er både mænd og kvinder i alderen 20-65, så for at ramme så mange som muligt har vi stor adspredelse i produkterne.

Har I forslag til flere produktgrupper så sig til!

Mht. søgefunktion, ja så kan man kun søge på et niveau lige nu, men det er klart også noget vi vil arbejde med så man kan søge på flere niveauer.

Mvh Jeppe

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)