Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website for vaccinationsklinik søges !

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 10
Indlæg ialt: 23
Fra  blivvaccineret.dk Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har netop launchet vores website for en ny vaccinationsklinik - feedback ønskes! Hvad fungerer? Hvad fungerer ikke? Hvad mangler sitet?

Se her: www.blivvaccineret.dk

Takker mange gange på forhånd, 

Mvh. Mathias 

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 13:55

Hej Mathias

Det er et rigtig lækkert website, I har fået lavet!

Jeg kan rigtig godt lide den simple stil med de rolige blå og hvide farver. Der er også nogle rigtig flotte features med jeres knapper samt billederne af rejsemål på forsiden.

Jeg synes dog, at billederne på forsiden godt kan stjæle fokus lidt - det kan godt fremstå mere som et rejse-site end et vaccinations-site. Andet punkt i fanebladene for oven hedder også "Rejsemål" - måske man kunne bytte rundt på den og "Sygdomme og vacciner".

En lille ting om læsevenlighed - skriften er lige lidt for lysegrå til min smag. Jeg kan som sådan godt lide, at den ikke bare er sort, men måske I kunne bruge en lidt mørkere grå nuance.

Generelt synes jeg, at det er rigtig godt, at I deler teksten op i to kolonner - det gør det mere overskueligt, da websitet er en smule bredt. Derfor bliver det også lidt sværere at læse på de sider, som ikke er delt op i kolonner, som f.eks. her http://blivvaccineret.dk/bliv-vaccineret/. Så jeg ved ikke, om I kan gøre bredden af sitet lidt smallere.

En sidste ting - hvad med et fikst logo i stedet for bilvvaccineret.dk ved siden af fanerne til venstre?

Håber du kan bruge min feedback. Held og lykke med sitet Smile

Mvh,

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra København
Tilmeldt 27. Feb 10
Indlæg ialt: 84
Fra  Jensen og Jensen Marketing ApS Skrevet kl. 14:33

Rigtig flot side.Big Smile

Jensen og Jensen Marketing - fokus på AdWords optimering.

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 14:38

Super side den ser rigtig fin ud :o)

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Tilmeldt 23. Jan 10
Fra  blivvaccineret.dk Skrevet kl. 21:55

Tak for kommentarer!

Mathias   

Tilmeldt 23. Jan 10
Fra  blivvaccineret.dk Skrevet kl. 21:56

Sisse Hansen:

Hej Mathias

Det er et rigtig lækkert website, I har fået lavet!

Jeg kan rigtig godt lide den simple stil med de rolige blå og hvide farver. Der er også nogle rigtig flotte features med jeres knapper samt billederne af rejsemål på forsiden.

Jeg synes dog, at billederne på forsiden godt kan stjæle fokus lidt - det kan godt fremstå mere som et rejse-site end et vaccinations-site. Andet punkt i fanebladene for oven hedder også "Rejsemål" - måske man kunne bytte rundt på den og "Sygdomme og vacciner".

En lille ting om læsevenlighed - skriften er lige lidt for lysegrå til min smag. Jeg kan som sådan godt lide, at den ikke bare er sort, men måske I kunne bruge en lidt mørkere grå nuance.

Generelt synes jeg, at det er rigtig godt, at I deler teksten op i to kolonner - det gør det mere overskueligt, da websitet er en smule bredt. Derfor bliver det også lidt sværere at læse på de sider, som ikke er delt op i kolonner, som f.eks. her http://blivvaccineret.dk/bliv-vaccineret/. Så jeg ved ikke, om I kan gøre bredden af sitet lidt smallere.

En sidste ting - hvad med et fikst logo i stedet for bilvvaccineret.dk ved siden af fanerne til venstre?

Håber du kan bruge min feedback. Held og lykke med sitet Smile

Mvh,

Hej Sisse, 

Tak for god feedback. Billederne har vi brugt for ikke at gøre siden for "teksttør" og da folk godt må glæde sig lidt til deres forestående rejse. Desuden fungerer de som links til vejledende vaccinationsanbefalinger for de forskellige kontinenter/lande. Det samme med rejsemål. Du har nok ret i, at tekstnuancerne er lidt for lyse, men det er nok også afhængig af browser og skærm - vil lige se på det og også på bredden på sitet. Ja, et logo kunne vi overveje - måske med et vaccinationsstempel. 

Takker igen,

Mathias   

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:08

Det ser flot ud med den viden der bliver videre formidlet

Husk udnyt det antal sider i har derved , hver gang et ord nævnes om et af jeres emme ord på siden links der til den side og den side starter med h1 omkring dette emme 

kontakt siden husk der også cvr nummer der , god ide igen med alle kontakt info igen på siden find os , det siger begge ord man kan finde jer disse 2 sider .

udnyt bedre titlen den på google gerne alle 67 tegn som google viser , det giver flere klik 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Jan 10
Fra  blivvaccineret.dk Skrevet kl. 22:33

Hej Mikael, 

Tak for gode kommentarer. Det vil jeg implementere. Tilføjer cvr og kontaktinfo - også på "find os". Vil også gennemgå interne linkstruktur, f.eks. bør vaccinerne i prislisten vel linke til de relevante vaccinesider. Kan godt se idéen med et længere title tag.

Mathias 

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 23:27

Sikke en flot side i har fået lavet Yes

Tilmeldt 23. Jan 10
Fra  blivvaccineret.dk Skrevet kl. 08:00

Tak Therese!