Hej Amino brugere. Søger en partner, da jeg er blevet tvunget til at afskrive den tidligere, er blevet træt af at bruge alt min tid på noget, hvor en anden sidder på sin flade popo og får 50% Har et engro/opkøb/import/salgs firma som er under opstart. Har bruge for en med 2 ben i næsten og gerne 3 på jorden. Personen behøves ikke at have erfaring som selvstændig, da jeg allerede har rigeligt indenfor det område, du skal være loyal og stabil, behøves ikke være 37 timer men fast aftaler skal laves, have styr på din økonomi og nøjes med løn efter præstation, dvs. er der ingen penge i kassen udbetales der ikke løn. men det skulle helst ikke ske da der lige PT. kun er fast udgifter for ca. 5k om måneden. Har allerede lagt en del engergi og penge i projektet så kan ikke bare lige lukke en ind gratis, der skal et lille indskud til som jeg vil låne videre til firmaet for videre udvikling og mere opkøb fra egen side. Er sikker på det bliver et godt og spændene projekt, som kan give en stor omsætning for små udgifter og lille risiko. Det er ekstemt vigtigt for mig at du vil dette 100% og vil få firmaet til at vokse både nationalt som internationalt. Lidt om mig selv er nok også nødvendigt. Jeg ser frem til at høre fra nogle af jer som sidder med viljen til at arbejde, og gerne bor i område med mig selv, der skal være mulighed for at køre til lageret i tide og utide. Som sagt skal der smides et lille indskud som også viser at du er seriøs og som går ind og dækker for nogle af de udgifter jeg har haft med at danne et varelager. Du må meget gerne skrive hvis du har spørgsmål og vil prøve at komme tilbage til dig hurtigst muligt. Venligst kun seriøse henvendelser, nyskærige mennesker har jeg desværre ikke tid til lige PT :) Mvh Brian Christophersen Mikkelsen |
Sælg din virksomhed på Amino Virksomhedsbørs!
- Hurtigt og nemt
- 100% anonymt
- Gratis at oprette annonce
Opret din gratis salgsannonce her!