Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til salgsfirma (opkøb af konkurs og vidre salg)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere.

Søger en partner, da jeg er blevet tvunget til at afskrive den tidligere, er blevet træt af at bruge alt min tid på noget, hvor en anden sidder på sin flade popo og får 50%

Har et engro/opkøb/import/salgs firma som er under opstart.
Der er faktisk styr på det hele men mangler en som har nogle gode kontakter og er god til salg.
Hjemmeside med wepshop og auktion er under opbygning, Lager i Torrild (mellem odder og Horsens) haves, med mulighed for udvidelse af lageret.
har allerede vare klar til salg, det svinger fra sandaler til skruetrækker, atv, elcykel, tøj osv.
Der er lavet nogle gode aftaler med andre opkøbsfirmaer som sender vare til os udenberegning før salget er fortaget, dog haves en del egne vare også.

Har bruge for en med 2 ben i næsten og gerne 3 på jorden. Personen behøves ikke at have erfaring som selvstændig, da jeg allerede har rigeligt indenfor det område, du skal være loyal og stabil, behøves ikke være 37 timer men fast aftaler skal laves, have styr på din økonomi og nøjes med løn efter præstation, dvs. er der ingen penge i kassen udbetales der ikke løn. men det skulle helst ikke ske da der lige PT. kun er fast udgifter for ca. 5k om måneden.

Har allerede lagt en del engergi og penge i projektet så kan ikke bare lige lukke en ind gratis, der skal et lille indskud til som jeg vil låne videre til firmaet for videre udvikling og mere opkøb fra egen side.

Er sikker på det bliver et godt og spændene projekt, som kan give en stor omsætning for små udgifter og lille risiko.

Det er ekstemt vigtigt for mig at du vil dette 100% og vil få firmaet til at vokse både nationalt som internationalt.

Lidt om mig selv er nok også nødvendigt.
jeg heder Brian Mikkelsen og er 24år. har været selvstændig i 6 år på forskellige områder, dog er jeg faldet for salg og ser det som det område jeg har det bedste i.
Jeg køre som levrandør og opsynsmand for 16 forskellige firmaer i forvejen, det stabalisere mine faste udgifter privat og lidt ekstra ;) det er vigtigt for mig at vide min løn er sikker hver måned, så har valgt at beholde det indtil der er mere gang i forretningen, det gør også at jeg ikke behøves at udbetale penge fra firmaet hvis der ikke er til det. Jeg bor i en lille by som hedder Ørskov 8km fra horsens, har et Hus sammen med min kæreste og hund. Er lidt det man kalder arbejdsnarkoman men kan godt lide og se ting vokse, har en meget god og forstående hjemmefront da hun også er selvstændig med sin egen butik og været det i 7 år. Er god til gør det selv og hvis der er noget jeg ikke har en løsning til er det 100% sikert jeg finder det.

Jeg ser frem til at høre fra nogle af jer som sidder med viljen til at arbejde, og gerne bor i område med mig selv, der skal være mulighed for at køre til lageret i tide og utide. Som sagt skal der smides et lille indskud som også viser at du er seriøs og som går ind og dækker for nogle af de udgifter jeg har haft med at danne et varelager.

Du må meget gerne skrive hvis du har spørgsmål og vil prøve at komme tilbage til dig hurtigst muligt.

Venligst kun seriøse henvendelser, nyskærige mennesker har jeg desværre ikke tid til lige PT :)

Mvh Brian Christophersen Mikkelsen

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:48

Sælg din virksomhed på Amino Virksomhedsbørs!

• Hurtigt og nemt
  • 100% anonymt
  • Gratis at oprette annonce
Opret din gratis salgsannonce her!
Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Skrevet kl. 23:04

Ville lige lave en lille tilføjelse til teksten :)

Varelager er lejet og har lejet ca. 50kvm lige pt. lokalet er 300kvm og der er kontor, toilet, port parkering og mulighed for udvidelse, en fornuftig aftale er allerede lavet hvor ved fuld overtagelse vil det koste 75k om året for det hele. overtagelse vil ske løbende efter behov det næste år. så vi minimere udgifterne i start fase.

Der er ca. vare på lager for 250.000kr i indkøb og flere på vej.

Har brug for en der vil tage ansvare og deltage i firmaet på lige fod med mig selv, så ingen sleeping investor.

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Skrevet kl. 08:57

Poster lige igen, ikke så mange aktive om natten :)

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Skrevet kl. 11:38

Der er ikke meget gang i amino brugerene i dag? :)

Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:55
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)