Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til hjemmeside

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 4. Sep 11
Indlæg ialt: 154
Fra  Appreciate Web Jobih Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil skrive om mange nye, moderne, populære, ting til hjemmet osv. Hvori der skal være en anden kategori med gør-det-selv hvor vi giver råd og giver information omkring gør-det-selv Smile

Kan evt. sende dig et screenshot og en tekst om hvordan jeg forestiller mig den kommer til at se ud

tror bare jeg så småt jeg er ved at have fundet ud af det.. Netvillaen.dk Yes

Men nu må vi se Wink

MVH Kasper

Har din webshop brug for en erfaren hånd? Med 9 års erfaring inden for e-handel kan jeg blive din eksterne webshop manager | Appreciate Web

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:52

Husk bare også på, at det gerne må være et navn, der er nemt at afkode for Googles robotter. Desto mere søgevenligt, desto bedre.

Eksempelvis:

Indretnings-arkitekten.dk

Hjem-og-indretning.dk

Flot-indretning.dk

Inspiration-til-indretning.dk

Indretnings-inspiration.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 4. Sep 11
Fra  Appreciate Web Jobih Skrevet kl. 23:58

Ja har jeg også tænkt på, men problemet er bare at det emne jeg har valgt lige nu, måske ikke vil blive mit projekt.

Hvis nu jeg sku droppe det her projekt, og skrive om bøger, eller højtalere, går det nemlig ikke den hedder noget med indretning og arkitekt Indifferent

Har din webshop brug for en erfaren hånd? Med 9 års erfaring inden for e-handel kan jeg blive din eksterne webshop manager | Appreciate Web

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:06

Kasper Højriis:

Ja har jeg også tænkt på, men problemet er bare at det emne jeg har valgt lige nu, måske ikke vil blive mit projekt.

Hvis nu jeg sku droppe det her projekt, og skrive om bøger, eller højtalere, går det nemlig ikke den hedder noget med indretning og arkitekt Indifferent

Det holder ikke. Du kan jo ikke vælge et navn baseret på den tankegang. Enten må du gå helhjertet ind i et projekt, eller også må du vælge et helt andet projekt, som du virkelig har hjertet med i. Ellers ender du som endnu en af de mange Aminoer, der, efter mange timers arbejde og betragtelige økonomiske investeringer, sælger et projekt de aldrig nåede at tjene penge på.

Alene den tvivl, du her giver udtryk for, er nok til, at jeg vil mene, at du skal vælge et andet projekt.

Uanset hvad du vælger, vil jeg ønske dig held og lykke!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 4. Sep 11
Fra  Appreciate Web Jobih Skrevet kl. 00:10

Jo tak Thomas, jeg har fast besluttet mig for at denne side skal omhandle 'alt til hjemmet' osv.

Er allerede begyndt at læse op på hvad jeg vil fortælle folk om da det også interessere mig Smile

Men mener bare at hvis jeg skulle være så uheldig at gå i stå med dette projekt efter et par måneder, så vil gerne kunne skifte emne uden at skulle købe et nyt domæne, da mit budget ikke ligger til at købe flere domæner.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 06:47

Nu er jeg jo fuldtids håndværker, og har altid haft lyst til at drive et gør-det-selv forum hvor man kunne hjælpe til inden for sit fag. Lidt ligesom Amino er for Thorborg.

Men jeg har bare ikke tid til at lave den selv.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 17:38

Jeg synes det er latterligt, at give mig 2 stjerner for min kommentar .. Der er jo ikke noget i kommentaren, som ikke er rigtigt, eller er stødende.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)