Kære Aminoer. Jeg har altid været en netværker både privat og professionelt. Det glæder mig at kunne bringe to kontakter sammen for en god forretning. Jeg er selv medlem af et ervervsnetværk, hvor gruppen er under etablering og jeg tror selv på at mangfoldighed er vigtig. På mødet i dag kom jeg til at tænke på om der findes brancher der er mere givende end andre i et netværk? En stor berøringsflade er naturligvis vigtig kombineret med tillid. Hvordan ville du sammensætte det perfekte netværk? Hilsen Povl |
Jeg vil sige at webbranchen generelt er gode til at netværke - og derved også meget givende. Jeg har i hvert fald sendt en del grafiske opgaver videre til grafiske bureauer og omvendt.
Det perfekte netværk er efter min mening et bredt netværk. Det behøver ikke nødvendigvis at være et netværk bestående af 1000 personer. Jeg vil hellere have et SUPER godt netværk på 10 personer. Det må også gerne være personer fra forskellige brancher. Det er også en af de gode ting ved at arbejde indenfor webbranchen - man kommer til at tale med mange forskellige typer/brancher, fordi alle brancher har brug for en hjemmeside, søgemaskineoptimering osv.