Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger Hjælp til udvikling af VVS værktøj

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer

Jeg har nu i en længere periode gået med tanken om at få udviklet et stykke værktøj målrettet til VVS. men har bare ingen erfaring i henhold til udviklingen i praksis, har alle ide'rne i hovedet og på papir men hvor skal jeg smide mine ide'r hen? Hvor kan man få udviklet et stykke værktøj? hvad med sikkerhed i værktøjet's patent under udviklingen?

Det er et stykke værktøj som skal hjælpe kommende VVS'ere med hurtigere og mere skånsomt at ligge rør.

Tilmeldt 26. Dec 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:10

Hej Mark.

Jeg er selv iværksætter og har en mindre udviklings virksomhed hvor vi netop udvikler, tester og produktions modner produktionen af større og mindre produkter - derudover har vi selv nogle patentere og vi hjælper også vores kunder med at patentere deres produkter - vi arbejder under fuldkommen tavshedspligt og alle vores leverandører og samarbejds partnere er underlagt en meget omfattende Hemmeligholdelses aftale således at vi trygt kan lave prototyper og beskyttede produktioner.

Jeg vil gerne hjælpe dig igang så hvis du har modet på det kan vi mødes eller du kan fremsende mig noget overordnet materiale på din ide og så kan vi tage den der fra, jeg vil helst ikke modtage tekniske beskrivelser, skitser eller lign. inden du og jeg har skrevet under på en gensidig hemmeligholdelses aftale således at din ide er beskyttet uanset om vi vælger at fortsætte sammen eller at gå hver til sit.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med Venlig Hilsen 

Lars B Nielsen

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:11

Hej Mark

Nu er det ikke den med clipsen vel ? :) Add mig på skype: esorensendk

Hilsen

Håndværkeren

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Østjylland
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 123
Fra  Plustech Skrevet kl. 20:16
Hej. Det vil jeg helt sikkert kunne hjælpe dig med. Jeg skriver også gerne under på en NDA.
Du udfærdigede en NDA og sender den til vedkommende du vil have tilbud/arbejde sammen med inden du fortæller om din opfindelse.
Selve patent anmeldelse er der firmaer der er bedre til en jeg. Prøv evt. Opfinderforeningen.dk
/Jørgen
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:45

Hej Lars

Tusind tak for det hurtige svar. Jeg vil utroligt gerne sende dig en beskrivelse af hvad projektet går ud på og så kan vi evt snakke om et møde. Kan du sende mig en mail adresse jeg kan sende nogle oplysninger på?

Med venlig hilsen

Mark H Pedersen 

Tilmeldt 26. Dec 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:46

Hej Mark.

Jeg ser frem til at modtage noget fra dig, min mail adresse er lbn@ygs.dk

God dag.

Lars B Nielsen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)