Hej kære Aminoer Jeg har nu i en længere periode gået med tanken om at få udviklet et stykke værktøj målrettet til VVS. men har bare ingen erfaring i henhold til udviklingen i praksis, har alle ide'rne i hovedet og på papir men hvor skal jeg smide mine ide'r hen? Hvor kan man få udviklet et stykke værktøj? hvad med sikkerhed i værktøjet's patent under udviklingen? Det er et stykke værktøj som skal hjælpe kommende VVS'ere med hurtigere og mere skånsomt at ligge rør. |
Hej Mark.
Jeg er selv iværksætter og har en mindre udviklings virksomhed hvor vi netop udvikler, tester og produktions modner produktionen af større og mindre produkter - derudover har vi selv nogle patentere og vi hjælper også vores kunder med at patentere deres produkter - vi arbejder under fuldkommen tavshedspligt og alle vores leverandører og samarbejds partnere er underlagt en meget omfattende Hemmeligholdelses aftale således at vi trygt kan lave prototyper og beskyttede produktioner.
Jeg vil gerne hjælpe dig igang så hvis du har modet på det kan vi mødes eller du kan fremsende mig noget overordnet materiale på din ide og så kan vi tage den der fra, jeg vil helst ikke modtage tekniske beskrivelser, skitser eller lign. inden du og jeg har skrevet under på en gensidig hemmeligholdelses aftale således at din ide er beskyttet uanset om vi vælger at fortsætte sammen eller at gå hver til sit.
Jeg ser frem til at høre fra dig.
Med Venlig Hilsen
Lars B Nielsen