Kære Aminoer! Jeg vil først sige tak for et super fedt forum med masser af viden og dejlige mennesker! Jeg er i fuld gang med at starte min egen webshop med salg af kampsport- og fitnessudstyr. Jeg mangler blot min leverandør til at skrive under på kontrakten, så er jeg flyvende. :) Jeg vil gerne have, det fremstår på min shop, at det er mig alene, der styrer den. Jeg tænkte derfor, om det var en god ide at lave en underside på shoppen med en videoblog, som vil bestå af små videoer af mig, der fortæller om nyheder, udviklinger på siden, nye produkter osv. Jeg kan heller ikke beslutte mig for, om det skal være muligt at kunderne kan tilføje kommentarer.(?) Jeg ønsker derfor jeres mening! vil det skabe troværdighed eller utroværdighed ved at lave en videoblog? Jeg glæder mig til at høre fra jer. Casper |
Hvis du fremstår troværdigt i dine videoer, vil jeg mene det er en klar fordel, jeg synes personlig det er rart at vide hvad der sker på webshops jeg køber fra, samt hvem der står bag, og hvis du laver en videoblog, og fremstår som er dygtig engareret person. Som ikke er ude på at snyde nogen så vil det helt klart være et plus.
Alle kan jo skrive en fin tekst, eller få andre til det, men en video skal der lidt mere til før man for snydt for meget med det, så helt klart en videoblog kunne være fedt. Hvis du så kommer med en masse god viden, så kan det være der bliver nogle faste læsere og derved bliver de lidt loyale og vælger at købe fra din side fremfor en konkurrent, selvom din pris måske er en smule højere.
Håber du kunne bruge dette.