Til et lille niche projekt, søger jeg en person der: 1 ) Vil holde siden opdateret med priser (rimelig overkommelig opgave, da der er få produkter) 2 ) Vil skrive om de enkelte produkter, samt løbende skrive indlæg til siden. Jeg har skræddersyet et system til lige nøjagtig denne niche. Emnet er inden for sport/sundhed/motion. Afregning er 20% pr. salg . Produktprisen er mellem 40 - 400 (ex moms). Afregning pr. produkt er mellem 8 - 80 kr. Alle kender det, og det er noget som folk løbende har brug for. Stor sandsynlighed for gensalg. Der er ca. 10.000 lokalesøgninger pr. måned. Hvis det nu var "havregrynskugler", så har jeg domænet havregrynskugler.dk. Det er svært at spå om indtjeningen, men jeg vil skyde (løst) på mellem 500 - 2000 kr / mnd. Jeg kommer med et godt domæne + systemet. Vi ligger begge mellem 1500 - 2000 kr til et grafisk design. Send gerne information til: info@ioosinternet.dk . Simpelt adminsystem: |
En opfølning.
1 ) Skriv gerne et par linier om dig selv.
2 ) Jeg ønsker ikke at komme nærmere ind på emnet her, men det er en form for kosttilskud (helt stuerent i øvrigt)
3 ) Vi splitter alt 50/50 (udgifter/indtægter).