Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til SEO - hvem kan anbefales

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Vejen
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  Medarbejderferie Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Længe siden.

Jeg kender et par stykker som jeg varmt kan anbefale.

Rune Hansen, www.onlinepartners.dk

Jakob Leander Christensen, www.prikmig.nu

Håber det går godt hos jer på solskinsøen.

MH

Bernt

Fra Allinge
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:46

Hej Martin tak for svaret.

Jeg går ud fra at jeg godt kan beholde en af teksterne enten på Aktiv eller på Biking? så jeg ikke skal til at skrive og oversætte to nye tekster om Bornholm?

Jeg er ikke klarover hvordan man kan ændre min URL's til f.eks. et navn "Ferie Bornholm" eller lignende istedet for de tørre tal - er det noget jeg selv kan ændre, så vidt jeg ved ligger det ikke i min webredigering WEB123
Lone

Fra Allinge
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:18

Hej Bernt
Hyggeligt at møde dig her Smile

Alt er vel på dejlige Bornholm - jeg har som altid forskellige udfordringer med mine hjemmesider og forretningen, men jeg har fået et super godt bookingsystem, der kan klare det hele med online booking af færgebilletter og overnatning af alle typer på Bornholm og selv mine cykelpakkerejser hvor der også er bagagetransport og cykelleje kan det klare med automatisk dokumenthåndtering....så det er jeg meget glad for - håber også du har gang i Medarbejder ferie

Mange hilsner Lone

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 19:17

Hej Lone, 

Du kan sagtens beholde teksten på en af siderne, men teksterne må ikke være ens på begge sider Smile

Jeg er 90% sikker på du selv kan rette url's hos Web123, prøv at kontakte deres support, har ikke selv gjort det tidligere. Men når du har rettet dem skal du sørge for at lave en 301 redirect fra de gamle sider til de nye. Der kan du finde flere guides herinde i gamle tråde til hvordan du gør. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)