Kan ikke finde iPhone hos Tradedoubler
Tilmeldt 2. Aug 10
rnthc
Skrevet
05-10-2011 kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Når jeg søger efter iPhone som et affiliate produkt hos tradedoubler finder den ingen match.
Nogle der har haft samme problem? eller nogle der kan anbefale et bedre sted at handle med iphones via affiliate?
Svar
Tilmeldt 21. Jun 11
Nip
Skrevet
05-10-2011 kl. 12:37
Svar
du skal finde de enkelte teleselskaber og ansøge om at blive godkendt til dem bagefter kan du deeplinke til produkterne.
adservice kan også bruges og det bruger jeg på mine sider med iphone 4s pris og iphone 5 pris
Svar
iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Hvem er det nu der laver Iphone?
Svar
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
AffiliatePro
Skrevet
05-10-2011 kl. 13:15
Svar
Apple :)
Svar
Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Ja, Apple har deres egen partnerprogram hos tradedoubler, søg på program nummer: 54650
Ellers skal du ind under teleselskaber som f.eks. TDC, 3 eller Telia.
Svar
Tilmeldt 2. Aug 10
rnthc
Skrevet
05-10-2011 kl. 14:30
Svar
Ja, Apple har deres egen partnerprogram hos tradedoubler, søg på program nummer: 54650
Ellers skal du ind under teleselskaber som f.eks. TDC, 3 eller Telia.
Har lige søgt på 54650 i Tradedoubler, men der kommer ikke noget frem når jeg søger på det?
Svar
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Jeg bruger selv Adservice. - De har mange fine kampagner og gode afregningspriser.
iPhone 4S pris .
Svar
Tilmeldt 9. Nov 10
krilson
Skrevet
06-10-2011 kl. 15:23
Svar
Ovenstående spørgsmål gjorde lige min dag meget lysere :) Tak!
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 09
Kombardo
Skrevet
06-10-2011 kl. 15:23
Svar
Jeg vil foreslå du søger hos de enkelte teleselskaber der får iPhone 4s den 28, da Apple kun giver 2-3% pr salg , hvor teleselskaber giver op til 550 kr pr salg.
Svar