Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af hjemmeside?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 4. Sep 11
Indlæg ialt: 154
Fra  Appreciate Web Jobih Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino'er

Jeg står i den situation at jeg skal have købt min første hjemmeside, og ville høre nogle af jer til råds.       

Er der nogen steder i kan henvise til, efter egne erfaringer, og hvordan processen vedr. køb af domæne er?

Tak på forhånd!Smile

Har selv haft kigget på    https://surftown.dk/order/webhotel-privat-advanced  

Har din webshop brug for en erfaren hånd? Med 9 års erfaring inden for e-handel kan jeg blive din eksterne webshop manager | Appreciate Web

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:51

Angående .dk domæner: 

Du bestiller dit domæne hos en register (ofte det sted du også køber web hosting), som gælder for et år. Når du skal fornye dit domæne gør du det via DK-Hostmaster og dette koster 45 kr om året inkl moms.

Når du køber dit domæne bliver det redelgeret til dit webhotels navneservere som sørger for dit domæne er bliver peget på den rigtige servere, hvis du senere skifter host skal du via DK-Hostmasters hjemmeside redelgere til din nye hosts navneservere. 

Dette gælder dog kun for .dk domæner, reglerne for andre domæner er anderledes er varier ofte.

Tilmeldt 4. Sep 11
Fra  Appreciate Web Jobih Skrevet kl. 22:55

Takker, men hvad med når jeg har købt domænet?

Hvis jeg køber en, og kalder det wwww.fluxio.dk, bliver denne side så oprettet når jeg har bestilt/betalt for varen? og sender de mig så password og brugernavn til denne side?

Ved ikke lige hvordan det foregår, og vil helst ikke lave rod i den Smile

Har din webshop brug for en erfaren hånd? Med 9 års erfaring inden for e-handel kan jeg blive din eksterne webshop manager | Appreciate Web

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:58

Hvis du køber webhotel sammen med et domæne skal du ikke tænkte på at opsætte dit domæne. Du vil så blive tilsendt koder osv til dit webhotel og du kan som oftes gå igang med det samme.

Domæner kan dog tage lidt længere tid og oprette (op til 48 timer) men de fleste udbydere giver dig et midlertigt URL således du kan begynde at arbejde på din side med det samme.

Fra København
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Plain Simple ApS - DesignBureau Skrevet kl. 23:08

Surftown kan helt klart anbefales. Hele deres system kører som på skinner og generelt er det super brugervenligt og kanon service. Og som du sikkert ved er priserne rigtig fine.

Har efterhånden prøvet et par andre, og til prisen virker det som om Surftown er klart det bedste valg (specielt med deres nuværende tilbud).

Tilmeldt 4. Sep 11
Fra  Appreciate Web Jobih Skrevet kl. 23:33

Ja også det jeg har i tankerne, men nu må vi se om der kommer andre gode foreslag Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:57

Jeg kan anbefale www.meebox.dk

Det er rigtig billigt og ganske fint fungerende. Og så med en god og høflig support ikke mindst.

Til en 1o´er pr. måned er det vel bare at hoppe ud i det? Og så evt. spørge senere her på Amino, hvis du du ikke lige kan finde ud af systemet det sted hvor du nu vælger at købe dit første domæne.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 00:04

Jonas:
Surftown er klart det bedste valg

tror du skal et smut forbi trustpilot, kan jeg slet ikke se det du siger der

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 00:04

Jeg synes også rigtig godt om Surftown's brugerflade. Yes

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 00:06

Jacob Hansen:

Hvis du køber webhotel sammen med et domæne skal du ikke tænkte på at opsætte dit domæne. Du vil så blive tilsendt koder osv til dit webhotel og du kan som oftes gå igang med det samme.

Domæner kan dog tage lidt længere tid og oprette (op til 48 timer) men de fleste udbydere giver dig et midlertigt URL således du kan begynde at arbejde på din side med det samme.

tror jeg du skal finde dig et andet sted at oprette dine domæner, hvor vi bestiller har vi domænet indenfor 2-3 minutter, for .com etc er det oppe med det samme fordi det ikke skal aktiveres, 48 timer er vist lidt for meget i disse dage hvor alt skal ske med det samme :-)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)