Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny regering "Gud bevare danmark"

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Faldt lige over denne her på facebook og den er satme sjov og korrekt! :)

En forsvarsminister der er militærnægter
En udenrigsminister der kan lære De Nattergale at tale engelsk
En Erhvervs- og vækstminister med kommunistiske tilbøjeligheder
En Skatteminister der stadig går i børnehave
En Kirke- og ligestillingsminister der ikke vil være medlem af folkekirken

...
...
...

Så mangler vi bare en Statsminister der ikke betaler korrekt skat og leaser biler i Tyskland...... Hov hende har vi da også... :-)

GUD BEVARE DANMARK!

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Vanløse
Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 123
Fra  DIPOsitive Skrevet kl. 17:48

Hehe jeg kan godt se at det ikke ser ud til at gå så godt for Danmark, men når det så er sagt, så er ministre jo nogen der skal tale for folket. Eks. kirkeministeren har det måske som størstedelen af danskerne i Danmark, og når han så kommer fra den synsvinkel, kan vi da håbe på at det udvikler både ham, og de valg han tager, til at få kirken med tiden også - forhåbentlig samtidig med at et par klenodier stadig eksisterer i dem... man er vel nostalgisk Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja det var godt , vi fik den nye regering , det ser ud til den iværksættere skat væk , det er super og jeg ser frem til flere andre gode iværksættere tiltag for det er glædeligt de gode nyheder 

jeg må erkende det dejligt når de laver disse iværksættere tiltage og det ser da også meget fint ud at det bedste egnet der får opgaven nu , jo kan da god se nogle fordele i lige som du skriver at en militærnægter får posten det er jo en stor post i danmark der koster mange penge 

fordel ved udenrigsmister , det lyder da meget godt de synger godt .

skatte minister en ung kan  se det fra en anden vinkel end de gamle gør , ja kan godt se hvorfor , du ser positivt på det , jeg tænker også gud bevare danmark når der kommer alle de gode ind

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 19:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

trymeOUT:

Hej Aminoer

Faldt lige over denne her på facebook og den er satme sjov og korrekt! :)

En forsvarsminister der er militærnægter
En udenrigsminister der kan lære De Nattergale at tale engelsk
En Erhvervs- og vækstminister med kommunistiske tilbøjeligheder
En Skatteminister der stadig går i børnehave
En Kirke- og ligestillingsminister der ikke vil være medlem af folkekirken

...
...
...

Så mangler vi bare en Statsminister der ikke betaler korrekt skat og leaser biler i Tyskland...... Hov hende har vi da også... :-)

GUD BEVARE DANMARK!

Tja, når en 20 årig fra Nykøbing er iværksætter så er det en ung mand der vil frem i tilværelsen og gøre en forskel, men når en 26 årig nyvalgt politiker bliver minister, så går han i "børnehave".

Hvis man vil have forandringer så nytter det ikke at satse på det kendte, men netop at prøve noget nyt, så uanset om vi som iværksættere/selvstændige måske ikke er mest tryg ved de "røde" så lad os da give dem en chance frem for at dømme dem ude på forhånd.

/kim

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:34

Hej Kim

Nu har jeg dog ikke skrevet den, men det er jo ironi :)

- Emil

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:36
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kim Villumsen:

Tja, når en 20 årig fra Nykøbing er iværksætter så er det en ung mand der vil frem i tilværelsen og gøre en forskel, men når en 26 årig nyvalgt politiker bliver minister, så går han i "børnehave".

Hvis man vil have forandringer så nytter det ikke at satse på det kendte, men netop at prøve noget nyt, så uanset om vi som iværksættere/selvstændige måske ikke er mest tryg ved de "røde" så lad os da give dem en chance frem for at dømme dem ude på forhånd.

/kim

YesBeerYes

Nu kommer vi nok til at undskylde svareren ="trymeOUT Denne kender ikke sin egen idenditet og skifter profil hele  tiden.

Men en dag er denne også gået hen og blvet 26 år og måske tør bag ørerne.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 19:49

Nu er de der, hvor de er, og lad os dog forholde os til de valg de træffer i stedet for deres personer. 

I øvrigt ser jeg ikke noget problem i mange af de ting, der er oplistet.

Forsvarsministeren er måske militærnægter, men dette kan jeg egentlig ikke se et problem i. Specielt ikke når man vil fjerne værnepligten. Det samme gælder for Kirkeministeren, som jo netop vil lave de ting om, som han var utilfreds med.

At man er ung, ser jeg blot som en fordel. 

Helle's personsager har man snart været igennem så mange gange, og hvad kan man konkludere? En person der kan tåle så hårde beskyldninger og stadig stå stærkt, må være der for at blive. 

Lad os dog give dem en chance. Det valg er jo sådan set allerede truffet af stemmerne. Det bliver spændende at se, hvad der kommer til at ske. Jeg er absolut positiv over langt det meste, der er kommet frem den seneste tid. 

Vi kan da i hvert fald konkludere at mange af de skræmmende forudsigelser mange kom med ikke kommer til at holde stik.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:50
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Skifter identitet? Er det navnet du tænker på? Hold da op.. Slap af man.. Ib har aldrig set en positiv kommentar fra dig.

Men det må også være hård at rende rundt og lege håndværker med det weekend kursus :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:02

trymeOUT:

Hej Kim

Nu har jeg dog ikke skrevet den, men det er jo ironi :)

- Emil

jeg kunne  i hvert fald godt se du mente det positivt , for ellers havde du ikke videre formidlet det sidste og start positivt at gud bevare Danmark.

jeg synes det er OK , du synes det er ironi altså, du mener det omvendt derved siger man noget ,med et smil men "alle" kan se man mener det omvendt , dog pas på med brug af det , det kan misforstås nogle gange .

Dog ved ironi vis man ikke mener alt omvendt med et smil , ja der kan ironi være svær at debattere udfra for hvad mener du og hvad er det omvendte du mener , det kan meget besværligere gøre sit budskab 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)