kiggede lige AntPhilosophy.com. igennem men kan ikke finde det du læser? Kan du give et link til det du læser, eller er det en købe bog? |
er det e-bogen du ikke kan finde?
kiggede lige AntPhilosophy.com. igennem men kan ikke finde det du læser? Kan du give et link til det du læser, eller er det en købe bog? |
Har din webshop brug for en erfaren hånd? Med 9 års erfaring inden for e-handel kan jeg blive din eksterne webshop manager | Appreciate Web
er det e-bogen du ikke kan finde? |
.
Ja jeg ved ikke lige hvor den gemmer sig |
Har din webshop brug for en erfaren hånd? Med 9 års erfaring inden for e-handel kan jeg blive din eksterne webshop manager | Appreciate Web
her læser du hvordan du downloader den: http://www.antphilosophy.com/guiden-til-passiv-indkomst/ |
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Jo tak, nu skulle det ikke være et problem at finde et emne! |
Ja, jeg kan også varmt anbefale de to bøger, der nævnes her i tråden. Når du har læst dem (hvilket ikke burde meget lang tid) så bør du læse videre i trådene herinde og prøve dig frem. Husk på at man ikke har meget at miste ved at lave en aff.side > hvis ikke den kommer til at tjene styrtende med penge, så er man i det mindste blevet en masse erfaring rigere! Så kort sagt; ud over stepperne! |
Lige præcis Peter! Tror jeg vil oprette min side i aften og så tage den derfra! |
Har ikke så meget styr på SEO endnu, men regner med det kommer med tiden |
Hej Kasper Er du kommet videre i din side og ideer ? |