|
kiggede lige AntPhilosophy.com. igennem men kan ikke finde det du læser? Kan du give et link til det du læser, eller er det en købe bog? |
er det e-bogen du ikke kan finde?
Debat
|
kiggede lige AntPhilosophy.com. igennem men kan ikke finde det du læser? Kan du give et link til det du læser, eller er det en købe bog? |
Har din webshop brug for en erfaren hånd? Med 9 års erfaring inden for e-handel kan jeg blive din eksterne webshop manager | Appreciate Web
|
er det e-bogen du ikke kan finde? |
.
|
Ja jeg ved ikke lige hvor den gemmer sig |
Har din webshop brug for en erfaren hånd? Med 9 års erfaring inden for e-handel kan jeg blive din eksterne webshop manager | Appreciate Web
|
her læser du hvordan du downloader den: http://www.antphilosophy.com/guiden-til-passiv-indkomst/ |
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
|
Jo tak, nu skulle det ikke være et problem at finde et emne! |
|
Ja, jeg kan også varmt anbefale de to bøger, der nævnes her i tråden. Når du har læst dem (hvilket ikke burde meget lang tid) så bør du læse videre i trådene herinde og prøve dig frem. Husk på at man ikke har meget at miste ved at lave en aff.side > hvis ikke den kommer til at tjene styrtende med penge, så er man i det mindste blevet en masse erfaring rigere! Så kort sagt; ud over stepperne! |
|
Lige præcis Peter! Tror jeg vil oprette min side i aften og så tage den derfra! |
|
Har ikke så meget styr på SEO endnu, men regner med det kommer med tiden |
|
Hej Kasper Er du kommet videre i din side og ideer ? |