Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk niche site duel

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ohøj!

Jeg ved ikke hvor mange af jer der følger Pat Flynn på SmartPassiveIncome.com, men sidste sommer indgik han en aftale med en anden blogger, som havde udfordret ham til en Niche Site Duel. De skulle se hvem der hurtigst kunne få en niche site igang, og tjene bedst på det.

Det koncept kunne jeg godt tænke mig at overføre til det danske market. Dog skulle det ikke helt foregå som Pat's udgave. Det skulle være et projekt hvor alle dem som havde lyst og mod på det kunne tilmelde sig. Der skulle være et dertilhørende forum hvor man kunne berettige om sit eget projekt, give tips og råd til hinanden, give ris og ros osv. 

Ville det være noget som havde interesse? Jeg nyder hver gang jeg kan læse nye succeshistorier med andre succesfulde affiliate personer, som har formået at skabe en passiv indtægt enten via affiliate sider eller adsense sider. Jeg skal personligt til at starte op i branchen, og synes det kunne være super fedt at "følges" med en masse andre mennesker i den proces. Man kunne hjælpe hinanden til at holde dampen oppe, og dermed ikke miste modet, som man muligvis kunne gøre hvis man sad med det hele alene.

Hvad er jeres meninger? Skype-Wink

Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 148
Fra  Primux Media Skrevet kl. 09:58

Hej Sander,

Jeg syntes det er en rigtig god ide, og jeg kan se du allerede er gået igang. Jeg er lidt overrasket over du slet ikke fik noget feedback. Det må betyder der ikke er ret mange der har lyst til at dele oplysninger.

Jeg har faktisk selv gået med samme tanke i længere tid, og har lidt lagt mit indlæg online idag.

Lad os Starte

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 10:03

Hej Sander

Jeg står selv og skal igang, så snart jeg har overstået min kandidateksamen i midten af november. Jeg synes det lyder sjovt, og vil gerne være med :)

Sjovt initiativ, og god idé :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 10:44

Fantastisk med noget opbakning om dette projekt. Jeg ved ikke om det bare skal holdes på blog basis, så alle der er med på den, bare opdatere om deres projekt på deres egen blog, eller om der egentlig skal laves en reel side til formålet. Nu hvor vi se hvordan entusiasmen er blandt brugerne.

Held og lykke til jer begge Skype-Wink

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 18:38

Så kan jeg lige sige til de interesserede, at jeg er kommet rigtig godt igang med mit affiliate projekt. Du kan læse mere om det her hvis har lyst Skype-Wink

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 18:55

Pat Flynn er en sindsygt spændende mand. Hvis jeg nogensinde opnår at tjene på 'redeligt' arbejde, hvad han tjener på én måned med affiliatekommissioner, er jeg en lykkelig mand.

Jeg er mega klar. Sig til. Så knalder jeg en ny side op og tæver jeg alle sammen! Wink

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 22:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Halfdan Timm:
Sig til.

Halfdan, de andre har sgu' da sagt TIL - se så at komme i gang Wink

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 22:30

Dejligt med sådan et engagement Halfdan - og som Troels siger, så har Kristian Primdal og jeg, som de eneste indtil videre, sagt til. Så bare se at komme igang Big Smile 

Held og lykke Skype-Wink

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)