Ohøj! Jeg ved ikke hvor mange af jer der følger Pat Flynn på SmartPassiveIncome.com, men sidste sommer indgik han en aftale med en anden blogger, som havde udfordret ham til en Niche Site Duel. De skulle se hvem der hurtigst kunne få en niche site igang, og tjene bedst på det. Det koncept kunne jeg godt tænke mig at overføre til det danske market. Dog skulle det ikke helt foregå som Pat's udgave. Det skulle være et projekt hvor alle dem som havde lyst og mod på det kunne tilmelde sig. Der skulle være et dertilhørende forum hvor man kunne berettige om sit eget projekt, give tips og råd til hinanden, give ris og ros osv. Ville det være noget som havde interesse? Jeg nyder hver gang jeg kan læse nye succeshistorier med andre succesfulde affiliate personer, som har formået at skabe en passiv indtægt enten via affiliate sider eller adsense sider. Jeg skal personligt til at starte op i branchen, og synes det kunne være super fedt at "følges" med en masse andre mennesker i den proces. Man kunne hjælpe hinanden til at holde dampen oppe, og dermed ikke miste modet, som man muligvis kunne gøre hvis man sad med det hele alene. Hvad er jeres meninger? |
Hej Sander,
Jeg syntes det er en rigtig god ide, og jeg kan se du allerede er gået igang. Jeg er lidt overrasket over du slet ikke fik noget feedback. Det må betyder der ikke er ret mange der har lyst til at dele oplysninger.
Jeg har faktisk selv gået med samme tanke i længere tid, og har lidt lagt mit indlæg online idag.