Tusind tak!!! Det er lige sådan noget for mig! :D Glad for at folk tager sådan nogle initiativer :) |
Super godt initiativ

De bedste hilsner
Daniel
Tusind tak!!! Det er lige sådan noget for mig! :D Glad for at folk tager sådan nogle initiativer :) |
Super godt initiativ ![]() De bedste hilsner Daniel |
Spændende! Den må jeg lige tilføje i kalenderen til lidt hyggelæsning ved lejlighed :) |
1000 tak alle sammen! Jeg er rigtig glad for at i vil læse den, og jeg håber at e-bogen kan hjælpe jer i gang med jeres egne affiliate marketing projekter. Husk at skrive en kommentar her, når i har læst bogen |
Tusind tak - det lyder som om den er værd at læse, udfra de andre kommentarer, så det glæder jeg mig til |
Jeg ligger en anbefaling ind af den på min blog om at tjene penge på nettet den 10 nov :-) godt arbejde |
Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr
Så håber jeg at du også kan bruge noget fra den
1000 tak for det Nikolaj - Det vil være super, hvis du vil gøre dine besøgende opmærksom på e-bogen |
Min Gratis e-bog om affiliate marketing er nu hentet af over 700 personer. Det er langt flere, end jeg havde forventet, og det skyldes især de mange besøge fra denne tråd. 1000 tak til jer alle for interessen! |