Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tilføjer jeg GLS pakkeshop på min website?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra odense
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle dejlige mennesker,

jeg er kommet til det punkt, hvor jeg skal tilføje fragt muligheder på min webshop, MEN jeg vil gerne have muligheden at kunderne kan få leveret pakker med GLS pakkeshop- hvordan for søren tilføjer man dette på website??? Rent praktisk???

Mange tak til alle for enhver brugelig feedback:-)

www.babyjungle.dk - Lækkert babytøj, sko, møbler - alt det, du ikke kan undvære!

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 09:11

GLS har selv en guide til det, så du tager bare fat i GLS og får dem til at emaile den :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:14

Hej Martina,

Hvilken webshop-system bruger du? :-)

Mvh Søren

Fra odense
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 11:31

Hej Søren,

jeg ved det faktisk ikke- min webshop er ved at blive lavet7designet, så jeg er dig et svar skyldig, MEN jeg vil have lov til at skrive til dig senere, når jeg finder ud af detWink

www.babyjungle.dk - Lækkert babytøj, sko, møbler - alt det, du ikke kan undvære!

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 16:18

Hej Martina

Hvis du har andre til at lave din webshop så er svaret her:

Ring til GLS og bed om at få lavet en aftale om forsendelse til Pakkeshops.

Når aftalen er oprettet og du er blevet enig med GLS om hvilken slags aftale du skal have med dem (der er flere forskellige muligheder alt efter hvor mange forsendelser der er) overdrager du alt teknisk info fra GLS til dem der laver din webshop og beder dem integrere GLS Pakkeshop forsendelse i webshoppen. Din leverandør af webshop har sikkert lavet det mange gange før, og ellers kan de henvende sig til GLS IT afdeling som er meget velvillige og hjælpsomme med at få tingene op og køre.

Herefter kan du glæde dig over at du har valgt en super leverandør af forsendelses ydelser, hvor du i forhold til Postdanmark vil opleve en helt anden verden i form af support og service, ikke kun under opstart og integration af pakkeshop systemet, men også senere hen når hverdagens små problemer melder sig.

Jeg er IKKE ansat af GLS og får IKKE provision, desværre :-) men jeg er meget glad for det samarbejde jeg har med dem, derfor en stor anbefaling af GLS herfra.

Held og Lykke med shoppen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)