En makker og jeg har nu bestemt os for at få oprettet et I/S. Vi er ikke stærke i det med regnskabsprogrammer så derfor søger vi om hjælp hos ekspertene. :-)
Vi søger nu rådgivning og hjælp til opstart af regnskabsprogram, hvor abonnementsløsning er en stor del af det. Der er et produkt hvortil der tilknyttes 6-8 kunder som alle skal betale via betalingsservice fra første betaling af. Der indgår også noget indkøb af produkter fra østen.
Dette forventer vi kan gøres på en overskuelig måde, så har du/I en ide til hvordan løsningen skal være, så kontakt os gerne for et videre forløb med et evt. prisoverslag. Vi forventer selvfølgelig at vedkommende har erfaring med betalingsservice og abonnementfunktionen i et regnskabsprogram, samt kendskab til registrering af import.
Vi forventer at den rådgivning, opstart og hjælp vi får er så fyldelstgørende at vi selv kan foretage indtastning/registrering af kunder.
Hvis der skulle være spørgsmål så spørg endelig løs.
Da vi ikke har kendskab til eller erfaring med nogle af dem er det os underordnet. Dog skal det være brugervenligt og nemt for os at forstå. Gerned en smule fremtidssikret.
Udover at e-conomic er født med et abonnementsmodul, så kan det integreres med PBS betalingsservice - læs om det her
Alternativt kan I anvende en af e-conomics integrationer til eksempelvis QuickPay eller ePay, så jeres kunder kan betale jeres fakturaer med deres betalingskort.
Ligesom med mange andre systemer, så kan I kan prøve en 14 dages gratis demo af e-conomic. Det vil jeg klart anbefale at I gør og sammenlign evt. selv med demoer fra andre systemer, som eksempelvis C5-online m.fl.