jeg har bemærket vi i danmark kun er 5550944 personer, vi er altså ikke Tyskland eller USA , ved flere indbygger større chance for flere altid der er gode politiker, løsning er vi slår os samme med de Nordiske lande , for jeg har bemærket de ikke er mange menesker og derved har samme problemer at deres befolkning antal sætter sine begrænsninger . Jeg Ser ikke nogle løsning for vi har den størrelse som vi er og der altid komme perioder med der ikke er dem der ligefrem fortjente denne post . Jeg er tilfreds som det er nu , hvad vi skal gøre nu , det er nok meste samarbejde og vi må nok indse at vi ikke er USA mv, hvor der altid vil være gode fremtrædende personer der kan vælges , der er chance i hvert fald større , jeg mindes de er flere mennesker . jeg Kan forstå trådstarter ikke er tilfreds med begge partner , derved er løsning jo ikke lige noget der løses det kræver vi er flere mennesker og derved kan der hele tiden kommer gode topfolk der vil stille op og husk også private erhverv de tager også de gode ind og vi er det antal vi er , det er fakta |
Gennemsnits alderen er 43 år. Så det er længe siden de fleste af dem har fået lørdagsslik. Over 50% af dem har en videregående uddannelse inkl 2 phd'er. Det er vel en mere uddannet skare end på amino.
Med afkaldet på millionærskat og lovning om skattelettelser på arbejde, tror jeg de fleste blå folk herinde, kan ånde lettet op. De har fået det aller bedste de kunne håbe på, omstændighederne taget i betragtning.
Samtidig får vi en regering med et sjældent fokus på klimaet og miljøet, og det er sjovt nok der vi kommer fra.
Jeg har mange venner på facebook der sender eder og forbandelser ud over deres væg, men det er fordi de er alergiske over for rød blok. Det er det man kalder snæversynethed, istedet for reelt at se på hvad der sker. Det er lige før at regeringen er mere blå en blå blok.
Så ro på, det skal nok gå.