Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tillykke Danmark -

Side 5 ud af 7 (62 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus T. Nicolaisen:

Hej Mikael,

Der vil jeg faktisk gerne indrømme, at jeg er enig med Bjarne.
Sådan som det var inden vi gik til valg kunne jeg helt ærligt ikke se hvem der havde statsminister potentiale?
- Jeg syntes ikke der har været nogen, som virkelig har skilt sig ud, og som har fortjent statsminister posten.

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen 

jeg har bemærket vi i danmark kun er 5550944 personer, vi er altså ikke Tyskland eller USA , ved flere indbygger større chance for flere altid der er gode politiker, løsning er vi slår os samme med de Nordiske lande , for jeg har bemærket de ikke er mange menesker og derved har samme problemer at deres befolkning antal sætter sine begrænsninger .

Jeg Ser ikke nogle løsning for vi har den størrelse som vi er og der altid komme perioder med der ikke er dem der ligefrem fortjente denne post  .

Jeg er tilfreds som det er nu , hvad vi skal gøre nu , det er nok meste samarbejde og vi må nok indse at vi ikke er USA mv, hvor der altid vil være gode fremtrædende personer der kan vælges , der er chance i hvert fald større , jeg mindes de er flere mennesker .

jeg Kan forstå trådstarter ikke er tilfreds med begge partner , derved er løsning jo ikke lige noget der løses det kræver vi er flere mennesker og derved kan der  hele tiden kommer gode topfolk der vil stille op og husk også private erhverv de  tager  også de gode ind og vi er det antal vi er , det er fakta

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 19:50

Gennemsnits alderen er 43 år. Så det er længe siden de fleste af dem har fået lørdagsslik. Over 50% af dem har en videregående uddannelse inkl 2 phd'er. Det er vel en mere uddannet skare end på amino.

Med afkaldet på millionærskat og lovning om skattelettelser på arbejde, tror jeg de fleste blå folk herinde, kan ånde lettet op. De har fået det aller bedste de kunne håbe på, omstændighederne taget i betragtning.

Samtidig får vi en regering med et sjældent fokus på klimaet og miljøet, og det er sjovt nok der vi kommer fra.

Jeg har mange venner på facebook der sender eder og forbandelser ud over deres væg, men det er fordi de er alergiske over for rød blok. Det er det man kalder snæversynethed, istedet for reelt at se på hvad der sker. Det er lige før at regeringen er mere blå en blå blok.

Så ro på, det skal nok gå.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 20:09

Majbritt Jacobsen:

Bjarne Ravn:
Problemet er, at vi har 2 mio på statslig indkomst, der også sætter deres kryds ud for dem, de mener tilgodeser deres behov bedst.

Det synes jeg faktisk er noget generaliserende. Personligt sætter jeg mit kryds efter min ideologiske overbevisning og efter, hvad jeg tror vil være bedste for Danmark - ikke efter hvad der vil give mig flest kroner i pungen nu og her.

Jeg er næppe den eneste, der har det sådan.

Jeg tror faktisk heller ikke på tesen om, at folk på overførselsindkomst i højere grad stemmer på kandidater uden erhvervserfaring.

Det er rigtigt, at vi har mange arbejdsløse lige nu - men jeg tror ikke de stemmer udfra den status. Jeg tror faktisk de fleste gerne vil have et job igen, og derfor stemmer ud fra det. 

Stort set alle dem i min omgangskreds som stemmer rødt, har indrømmet at de gør det enten fordi at det kommer til gavn for dem selv, fordi de mener at det ikke kan passe at dem som har en stor indtægt ikke skal betale noget mere i skat eller fordi at de ikke gider sætte sig ind i politik og derfor stemmer det samme som deres forældre.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 20:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Stort set alle der stemmer på DF gør det fordi de er bange for indvandrere de aldrig har mødt eller fordi de har brug lyst til pensionistchecken.....

Jeg kender mange der stemmer på rød blok af ideologiske årsager. Det afhænger vel af hvilke venner man har ;)

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:38

Og Morten :)

Hvor mange der stemmer på de Konservative, der ønsker skattelettelser for de rigeste, stemmer på dem fordi deres NABO får flere penge i hånden? Nej vel. De gør det jo selvfølgelig, fordi de SELV får flere penge i hånden ved en skattelettelse.

Så selvfølgelig er der nogle, der stemmer på grund af egoistiske årsager og andre der stemmer af ideologiske årsager, og de findes i alle partier.

Så det er lidt simpelt og naivt at generalisere.

Kommer snart...

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 21:00
Hej Majbritt:

Jeg kan tydeligt hoere at du ikke kender til Dansk Folkeparti, det er meget generaliserende at du siger at stortset alle der stemmer DF goer det fordi de er bange for invandrere eller har brug for pensionschecken.

Jeg har selv vaeret I DFU, og jeg kender folk som sidder I folketinget for DF, og jeg ved at det er noget pis du siger.
Mange af dem som stemmer DF goer det fordi de gerne vil bevare danske vaerdier I Danmark, og holde fast I vores kultur.

Jeg bor lige nu I USA for et aar, og her kan du se hvad der sker hvis du lukker alle kulture ind, fordi USA er bygget paa multikultur, saa man kan ikke definere en amerikaner.
Det skal ikke ske I Danmark, folk skal integreres til danskere.

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen
Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 21:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Rasmus

Rasmus T. Nicolaisen:

Jeg bor lige nu I USA for et aar, og her kan du se hvad der sker hvis du lukker alle kulture ind, fordi USA er bygget paa multikultur, saa man kan ikke definere en amerikaner.

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen

Og hvad er det så der er sket med USA, der er så dårligt (med hensyn til multikulturalitet) at du væmmes så meget, at jeg næsten kan føle den gåsehud du med sikkerhed har fået, da du skrev ordet multikultur? Smile

Rasmus T. Nicolaisen:

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen

Jeg tror du forveksler "integration" med "assimilation" :)

Rasmus T. Nicolaisen:

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen

Hygge, Big Smile

PS.: Pas på at du ikke forelsker dig i en fra USA, såvidt jeg kan se, er du stadig under 24 år, så du kunne få problemer med at få hende/ham med til Danmark. Wink

Kommer snart...

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Fra  Rolcera Skrevet kl. 21:58
Hej taenkstort:

Jeg har ikke sagt at jeg vaemmes, men jeg syntes stadigvaek ikke det foeles rigtig. Jeg kan fortaelle dig, at det jeg oplever er naar jeg rejser til en anden stat, er det ligesom at komme til et andet land: andre regler, andre mennesaker, anden kultur.

Saa det er det jeg ikke kan lide.

Jeg syntes vi som danskere skal goere noget for at falde sammen og klikke sammen I kulturen. Via integration da vi ogsaa skal goere en indsats for et godt resultat.

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus T. Nicolaisen:
Hej taenkstort:

Jeg har ikke sagt at jeg vaemmes, men jeg syntes stadigvaek ikke det foeles rigtig. Jeg kan fortaelle dig, at det jeg oplever er naar jeg rejser til en anden stat, er det ligesom at komme til et andet land: andre regler, andre mennesaker, anden kultur.

Saa det er det jeg ikke kan lide.

Jeg syntes vi som danskere skal goere noget for at falde sammen og klikke sammen I kulturen. Via integration da vi ogsaa skal goere en indsats for et godt resultat.

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen

Du Behøver ikke at forklare der er flere mennesker i USA , det ved jeg godt , jo der er flere kultur i USA , da USA er et helt indvandre land de fleste er fra hele verden og kom først der over i løbet af 1800 og 1900 tallet , jeg skal sige dig , jeg fik nemlig 10 i historie på HF , det er jeg stolt af .

Vis skal sammenligne er der maser af faktor der spiller ind , der er jo smart med USA , , der er alle kultur de par gange været lige over grænsen i USA - Canada da min familie bor i Canada ved jeg godt de tilflytter dog var der nærmest ikke mennesker der før derved har der ikke været den fase der er nogle andre.

Du kan så sige der er indianerne, men hvor meget fylder de i den oprindelige kultur i USA , det er ingenting , derved er en nye sammenblanding af alle kultur og det gør landet mangfoldige på mange måder , man opleve flere kultur.

Jo , der er også langt slemmer racisme i USA , vis du kender ku klux klan og grupper der nærmeste opdrager børn til at hade de sorte neger og indianer , der er jo grund jeg fik en okay karakter i skolen

Der findes overhovedet ikke på samme facon de ekstrem gruppe racisme som er i USA i Danmark ,  det må jeg erkende jeg er glad for at bo i land hvor det værste er DF der findes ingen  hetz på ekstrem vis vi opdrager ikke børn til at hade og ligefrem laver hvor de sover i et sydstats flag og du skulle prøve at snakke med sådan en mand vis altså overhovedet har været lidt udenfor i USA , der de steder man nærmeste kan blive slået ned for sin mening eller værre det sker ikke Danmark

I hvor er jeg glad for Danmark, vi trosalt ikke meste voldelige folkefærd 

Viste du der er 2 millioner i USA I fængsler, der et de lande med meste vold i verden med fleste mord og Danmark er de lande med færrest også når gør op hvor mange indbygger vi er

Man skulle tro du ikke har været rundt omkring , jo der er flere mennesker dog oveni gør op % er slemmer der mord og det hele http://en.wikipedia.org/wiki/Crime_in_the_United_States 

http://www.nationmaster.com/graph/cri_pri_per_cap-crime-prisoners-per-capita 

Som læse i fakta vis læser statik igennem mord og meget andet det er langt større i USA også set i forhold indbygger .

Bor du i USA ? det tror men jeg tror også bare det ved , fra min familie og baggrund at det er godt, at kunne komme til en fødselsdag hos dem og komme i privat hos en arbejdsløs , ud og bor grupper eller opleve hvorfor er det der sker, dette store had hvorfor er der syd stats flag stadigvæk USA er ikke bare den rene idyl i fred  over for fremmed som sådan set burde det være da det er et indvandre land , derfor fatter jeg heller ikke de statiker som viser det er yderste voldelig land

Jeg ser det som en god ide , du kunne blaffe fra nord til syd i USA , det lære man noget af , man får nogle andre synspunkter hvorfor er folk sådan og det kan man lære mere af hvad er der af folk og  forskelligheden på en måneden end bare det der man drøner med bilen igennem landet , der lære man også at forstå , hvorfor er der yderligere gående holdninger desuden en billige måde at rejse på   og lærerigt , vis altså blaffer i stedet for at drøne af sted i bilen god tur 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Fra  Rolcera Skrevet kl. 01:17

Hej Mikael:

Jeg er ikke helt sikker på hvor du ville hen med det?
- Men jeg skal prøve at svare dig alligevel.
Først og fremmest, kan jeg fortælle dig at "native americans" ( også kendt som indianere, som du nævner), har en ret stor indflydelse, ihvertfald hernede sydpå.
De har deres eget "land", og deres egne regler dvs. at f.eks. gambling er tilladt i deres "land/område", hvorimod det ikke er tilladt i staten, som deres land har beliggenhed i, så dvs. hvis du vil gamble så kører du bare over til indianerne.

Jeg syntes heller ikke, at jeg finder racisme en stor del af USA ihvertfald ikke i Arizona, og jeg kan vist godt fortælle dig at Arizona, er fyldt med mange kulturer.
Der er mexicanere, sydamerikanere, europærer, amerikanere, asiatere, indere, og native americans. 
Der er selvfølgelig racisme, men det er der også i Danmark og alle andre steder i verden, hvor der findes forskellige kulturer. 

Angående volden, så skal det nok passe at der er mere vold, procent mæssigt, men det er altså ikke alle steder i landet.
Jeg tror størstedelen af de tal du kommer med er fra områder hvor vold er ekstremt, f.eks byer med mange bander, og ghetto'er.
Men man skal ikke tro, at der er skyderier i gaderne overalt hvor man går.
Det finder sted i bestemte områder (som ghetto'er etc.), og dem holder man sig fra hvis det er noget man ikke vil være en del af selvfølgelig.

Jeg vil tilgengæld også sige, at jeg på mange måder finder USA et meget dobbelt moralsk land mht. hvad lovene angår, der er mange som modsiger hinanden, og jeg er næsten sikker på at det afkommer af de mange kulture og traditioner, som er bragt med ind i landet.

Jeg syntes du skulle komme et smut sydpå til Arizona, Nevada, New Mexico, Colorado, Utah etc.
Så tror jeg du ville få et andet syn, fordi igen, USA er så stort og så forskelligt fra stat til stat, det er ihvertfald hvad jeg oplever.

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen 

Side 5 ud af 7 (62 indlæg)