Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mine kunder synes jeg laver simpelt og stilrent design

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Din hjemmeside skal også virke på touch devices. Det vil dine kunder også kræve af dine løsninger, så hvorfor ikke starte med at vise, at det har du (også) styr på.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja selvfølgelig. Men jeg kan ikke få den samme fade effekt på touch devices. Javascriptet tricker først når man bevæger musen. Der er dog nok en løsning på det! ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimmy Wington Le:
Hvad tænker du helt præcist med et bureau erfaring? Som jeg forstår, så skal jeg være ansat hos et mediabureau som art director i minimum 5 år? :-) 

Med bureau erfaring mener jeg bestemt ikke mediebureau, men derimod webbureau og reklamebureau.

Hvis du har arbejdet som designer/designchef i en del år i et web/reklamebureau, så lover jeg dig at du får en helt anden fornemmelse af forretningsforståelse ift. kunden, men bestemt også ift. din projektøkonomi, altså skrabbe masser af penge ind til bureauet p.g.a. dine ideer og kreative og forretningsmæssige løsninger, og det at du ved at du kan levere den vildeste designløsning til aftalt tid og kvalitet. Ja, det siger nok sig selv men det er jo noget der tager tid at lære især når det hedder at gøre kreativitet til hardcore forretning der skal være med at forbedre nøgletal eller brande et produkt, person eller virksomhed.

Men nok om det, håber det var svar på dine spørgsmål

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)