Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mine kunder synes jeg laver simpelt og stilrent design

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Så det har jeg tænkt mig at satse på fremover!

Hej Aminoer, jeg oplever gang på gang at mine kunder, mediværksættere, venner og familie beskriver mine webdesigns som simple og stilrene. Hvilket får mig til at tænke om det ikke er det jeg satse 100% på? Jeg har derfor arbejdet på mit nye design til min hjemmeside scandicmedia.dk, og jeg vil meget gerne høre hvad I synes om det. 

Okay nu vil jeg ikke røbe for meget om hvad I kommer til at se, men designet er som mit koncept: simpelt og stilrent.

Hvad tænker I ved første øjekast? 

Hvad tænker I når I begynder med at navigere?

Hvad tænker I om undersiderne (cases, kunder, mv)? 

Tusind tak på forhånd! :-)

Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Det eneste jeg kan se er logoet, og det ser da meget simpelt ud (:
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er super flot - men jeg sidder lidt tilbage med følelsen af "hvad kan jeg bestille hvor" - fedt med kundelister og reference, men synes godt der må stå lidt mere om hvad jeg kan købe og ikke kun om, hvad andre har købt.

jeg ved ikke om  det giver mening :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad tænker I ved første øjekast? 

Er dette en hjemmeside der er færdig eller er det bare..... oh der kom det

Hvad tænker I når I begynder med at navigere?

På cases siden synes jeg det er lidt irriterrende at man skal scrolle ned, hvis ikke kan man næsten ikke se noget. Ville være rart hvis logoet etc måske var placeret lidt højere oppe på siden.

Hvad tænker I om undersiderne (cases, kunder, mv)? 

Under cases synes jeg måske du burde lave overskriften over billedet? 

Ellers ser det fint ud :)

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man går in i "cases" er det meget svært at læse hvad der står på grund af baggrunden. :)

Ung iværksætter med store drømme

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det ser kanon ud. Men vil give Majbritt ret.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Virker ikke på iPad ?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy

Dette indlæg skal blot ses som en generel anbefaling

Jeg vil blot lige sige at jeg synes du har fat i noget helt rigtig ift. design og stil. På baggrund af det som jeg ser på din hjemmeside kan jeg ikke vurdere om du kan få en forretning op at køre og tjene mange penge. For design har ikke altid noget med at man lige kan lave noget fedt design. Det handler om at du er god til at lytte til dine kunder og at du kan sætte dig ind i deres forretning og så både kan rådgivning og levere designløsninger hvor de efterfølgende tjener flere penge.

Hvis du kan overbevise en virksomhed om at hvis de investerer X kr. i din rådgivning, design m.m. så får de X kr. igen på bundlinien, så vil jeg mene at du er klar til at springe ud i det, men kan du ikke det, ja så har du bare fået 10000 ligesindet konkurrenter som også synes de er lige så fantastiske.

Nu kender jeg ikke til din baggrund og erfaring og nu skal du heller ikke tage det som en kloge åge kommentar :). Men jeg vil til enhver tid anbefale at du får en masse bureau erfaring og som minimum har arbejdet 5 år som designchef/Art Director i et bureau.

Skal blot ses som input - Held og lykke

Men fedt design :)

 

 

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy.

Det er er fint og anderledes udgangspunkt - og jeg tror, at det ender med at blive godt.

Men der er et par ting, som gør oplevelsen lidt diffus for de besøgende. Bl.a. så savner jeg et klart svar på:

Hvem er du? (adresse, CVR nummer)

Hvad er det for et produkt, som du ønsker at dine kunder skal købe af dig? (jeg tror, du er nødt til at fokusere - og det virker umiddelbart som om dine stærkeste forcer ligger indenfor webdesign og kode - din søgemaskineoptimeringscase vedr. søgeordet "Køb ting for point" er ikke alt for stærk)

Og hvorfor skriver du "vi", hvis "vi" kun er "jeg"? (jeg har tidligere selv gjort det samme, indtil jeg blev enig med mig selv, om at det vist kun er Dronning Margrethe, som omtaler selv selv sådan).

Hvis du skriver "jeg", så ved folk at deres betaling til dig ikke også skal finansiere sælger, receptionist, mm.. - hvilket mange formodentlig vil se som en fordel, da de så får fuld værdi for pengene.

Mvh Troels.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

@Lasse, hvilken browser og device bruger du?

@Majbritt og Simon, tak for konstruktivkritik. Det vil jeg kigge nærmere på.

@Jacob, tak for råd, jeg vil lige eksperimentere med forskellige ting.

@Marc, jeg kan enten gøre baggrunden mere gennemsigtig eller gøre skriften tydeligere.

@Ole, det virker hverken på iphone, ipad eller andre touch devices. Det har noget med javascriptet at gøre.

@Henning, hmm, det har du fuldstændig ret i. Det var en af de første ting jeg lærte da jeg var ude ved en kunde - at lytte til dem og bygge en hjemmeside efter deres forretning. Hvad tænker du helt præcist med et bureau erfaring? Som jeg forstår, så skal jeg være ansat hos et mediabureau som art director i minimum 5 år? :-) 

@Troels, rigtigt fedt svar. Det der med "vi" har jeg bare altid brugt, da det virker mere professionelt. Men jeg kan godt se fordelene i at skrive "jeg". 

Tak for alle de gode svar! :-D

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)