Smuk side der falder lige i min smag! Dejlige detaljer som facebook, twitter ikoner også videre der hænger "ud" fra siden og lækker detalje når man flytter musen fra den ene menu til den anden!
Forsiden er ret afgørende, så afhængig af udfaldet af din SEO mands bestræbelser, så kan du stadig få alt mellem -02 og 12.
Eller det vil sige dumpe gør du nok ikke, da resten af sitet er behageligt at se på.
Dog savner jeg eksempelvis mulighed for at klikke på thumbnailen og se temaet i fuld størrelse, inden jeg downloader. Dine 185x185px er lige bette nok.
Jeg heller ikke meget for blandingen af dansk og engelsk, fx.
"Leave a Reply
Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *
Navn *"
Men bortset fra det, så kunne jeg sagtens finde på at kigge forbi senere og downloade et eller flere af dine temaer.
Forsiden er ret afgørende, så afhængig af udfaldet af din SEO mands bestræbelser, så kan du stadig få alt mellem -02 og 12.
Eller det vil sige dumpe gør du nok ikke, da resten af sitet er behageligt at se på.
Dog savner jeg eksempelvis mulighed for at klikke på thumbnailen og se temaet i fuld størrelse, inden jeg downloader. Dine 185x185px er lige bette nok.
Jeg heller ikke meget for blandingen af dansk og engelsk, fx.
"Leave a Reply
Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *
Navn *"
Men bortset fra det, så kunne jeg sagtens finde på at kigge forbi senere og downloade et eller flere af dine temaer.
Mvh Troels.
Hej Thomas
Som jeg også skrev så har en en seo kyndig på sagen med forsiden jeg har lige bestilt idag :)
Og ja det har du ret i lagde jeg ikke lige mærke til det med dansk/engelsk min fejl.
Håber da du kommer forbi og snupper et :) Jeg laver mange flere :)
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.