Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din mening om Zhoop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Gistrup
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Er nu ved at lancere Zhoop. Applikationen er udviklet og virksomheder og butikker er klar til at samarbejde. Men vil gerne have jeres mening om websitet.

http://webforless.dk/zhoop/

Glæder mig til at se jeres svar.

Jonasmi

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:42

Der mangler indhold og et bedre design.

Vent med at bede om feedback til det er mere færdigt ellers får du bare en masse kommentarer, som du ikke kan bruge det noget.

Venlig hilsen
Ole 

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 15:42

Hej Jonas, 

For mig fungere siden ikke som en helhed. Din menu er virkelig kedelig, at se på og bringer ikke noget liv ind i designet. Din baggrund holder sig til temaet men får mig til at tænke tilbage på de billeder man satte ind i word. Skaf dig et rigtig billed af en kvinde der shoppe, det vil give lidt mere lækkerhed ind i designet.

Dit logo/id er der ikke så meget, at sige til, men synes din "opdatering" virker kastet ind uden at der er tænkt over hvorfor den lige skulle være der..

......

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:44

Hej,

Som de andre mener, mener jeg også, at der stadig mangler noget arbejde på siden.

Du bør gøre det hurtigere og lettere at se, hvad din side handler om. Der gik flere sekunder før jeg forstod, hvad hjemmesiden handlede om.

Held og lykke med det :)

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 16:00

Hej.

I starten, da jeg kom ind på siden, ventede jeg på, at der skulle komme tekst frem.

Dog fandt jeg så ud af, at jeg skulle scrolle langt ned for at komme ned og se noget tekst.

Min mening er, at du skal lave billedet mindre - det er et rigtig fedt billede, men det vil gøre det mere overskueligt hvis man kan se tekst når man kommer ind på siden med det samme.

:-) Held og lykke med det hele!

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 16:25

ONE COMMENT!

I have reviewed a few sites lately and yours is the best!

Good work!

Fra Gistrup
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 18:02

Hej allesammen.

Tak for kritikken og rosen. Som det kan ses er det meget om hvem der ser siden, jeg vil dog tage de gentagende ting op og forsøge at ændre disse efter bedste evne.

Tak til dig Phillip for video reviewet. Det var et dejligt skulderklap
Hello everyone.

Thanks for the criticism and praise. As you can see it's a lot about who sees the page, I will take the repetitive things up and try to change these as best I can.

Thank you Phillip for video review. It was a nice pat

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 18:11

Hej Jonas.

Siden vises ikke korrekt i IE

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:17

tekst svær at læse vise da der mørk tekst farve og nogle steder i baggrund er den mørk

mangler noget få fokus mod menuen et logo øverst og en lettere læselige tekst på siden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 09:35

JonasMi:

Hej allesammen.

Tak for kritikken og rosen. Som det kan ses er det meget om hvem der ser siden, jeg vil dog tage de gentagende ting op og forsøge at ændre disse efter bedste evne.

Tak til dig Phillip for video reviewet. Det var et dejligt skulderklap
Hello everyone.

Thanks for the criticism and praise. As you can see it's a lot about who sees the page, I will take the repetitive things up and try to change these as best I can.

Thank you Phillip for video review. It was a nice pat

Det var så lidt ;)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)