Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af skræddersyede jakkesæt og skjorter fra Indien/Kina

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen.

Jeg søger nogen der kan hjælpe mig med at finde en produktion/fabrik i Indien/Kina. Jeg har på nuværende tidspunkt et firma der sælger skræddersyede jakkesæt til det danske erhvervsliv. disse for vi lavet i Thailand. Dette er alt for dyrt og jeg ved at de fleste Thailandske skræddere får lavet og produceret stofferne og det hele i Indien Kina. Nogen der ar kontakter? Produktionen, skal selv have sin egen "mølle" det vil sige at de selv producere deres eget bomuld. Jeg vil gerne have kontakt med nogen der har kontakter inden for dette område? Jeg har hørt man skal kontakte enten det indiske eller kinesiske konsulat? Er der nogen der ved hvordan det forgår?ring eller skriv gerne til mle@qualitysuitsyou.com eller 26 63 83 50

Med venlig hilsen

Martin Ejskjær

Ambiente

Skræddersyede jakkesæt og skjorter til priser hvor alle kan være med. Skræddersyet luksus!

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 12:50

Hej Martin

Jeg har selv udnyttet muligheden og fået skræddersyet en del lækre jakkesæt og skjorter hos vores leverandører:)

Jeg ved selvfølgelig ikke hvor meget dyrere jeres priser er i Thailand i forhold til her i Kina, men hvis du skulle være interesseret i at finde ud af det er du velkommen til at smide mig en mail,  så kan vi jo prøve at se.

Mvh

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 17:06

Martin Ejskær:
Jeg har hørt man skal kontakte enten det indiske eller kinesiske konsulat? Er der nogen der ved hvordan det forgår

Du kan kontakte de respektive ambassaders handelsafdelingen som kan hjælpe dig.  Ofte kan du finde information vedr. handelsafdelingen på ambassadens hjemmeside.

Fra København
Tilmeldt 23. May 10
Skrevet kl. 20:55

Hej Lars 

Jeg har gennem nogle hørt at man ved at finde en af de såkaldte rigtige kilder i enten Indien eller Kina, kan spare 2/3 af den pris man betaler i Thailand. Det skyldes at Thailænderne køber alle stoffer og andet i Indien eller Kina, så ved at springe disse led over, kan der laves enorme besparelser. Hvor kan kan jeg få din direkte mail?

Mange tak for dit svar.

Med venlig hilsen

Martin Ejskjær

Skræddersyede jakkesæt og skjorter til priser hvor alle kan være med. Skræddersyet luksus!

Fra København
Tilmeldt 23. May 10
Skrevet kl. 20:59

Hej Ravn.

Mange tak for dit svar.

Jeg vil imorgen prøve at kontakte de respektive ambassader.

Mange tak for hjælpen:)

Med venlig hilsen

Martin Ejskjær

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 10:48

Hej Martin.

Jeg har selv haft en dialog med din medstifter Martin Birch Jacobsen omkring søgen efter en producent, som kan opfylde jeres krav. Dog har jeg ikke hørt fra ham i lang tid, så jeg ved ikke helt om det er blevet til noget.

Vi har kontakter til nogle producenter, som netop beskæftiger sig med jakkesæt, skjorter osv. i Kina.
Hvis dette har noget interesse, kan du bare kontakte mig per mail: kln@kgmconsult.dk

Med venlig hilsen

Kim Long Nguyen 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)