Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ida Auken, her er ministerbilen er passer på din post!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 3 person

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 16:38

Fed bil Smile

Jeg har faktisk tænkt på om den kommende regering nu er OBS på miljøet og derfor benytter sig af hybrid-biler. Det burde være tilfældet.

Mvh. John

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 17:53

Ja, den nye regering burde køre på cykel og i elbil, når de har været sådan ude med riven overfor blå blok

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:58

flot bil , det fortjener de Smile

Gider ikke tænke om den ene fortjener mere end en anden en bil hun har råd til den så hun fortjener den.

jeg kan også se det er en miljø bil , det simpelthen dejligt at se de køber miljøbiler

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 18:24

Med en regering som går så meget op i milijøet, så ville det jo være en rigtig god idé hvis de var forgangsmænd/damer selv kørte i f.eks. hybridbiler.

Så vidt jeg husker kører de rundt i nogle mostrum af en Audi A8, hvilket ikke ligefrem symbolisere omtanke om milijøet...

@Lasse: Jeg havde forvente mig en længere artikel og ikke bare et par billeder af bilen...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:27

Dofs:

Med en regering som går så meget op i milijøet, så ville det jo være en rigtig god idé hvis de var forgangsmænd/damer selv kørte i f.eks. hybridbiler.

Så vidt jeg husker kører de rundt i nogle mostrum af en Audi A8, hvilket ikke ligefrem symbolisere omtanke om milijøet...

@Lasse: Jeg havde forvente mig en længere artikel og ikke bare et par billeder af bilen...

Der står i artiklen den der links til det er en hybrid bil , det er simpelthen super de tænker på miljøet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 18:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

De nye ministre overtager logisk nok de gamle ministerbiler - og det da også en slags genbrug :D ;)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)