Ida Auken, her er ministerbilen er passer på din post!
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Lasse Burholt
Fra
Aurumtrends
Skrevet
03-10-2011 kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 3 person
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
John J
Skrevet
03-10-2011 kl. 16:38
Fed bil 
Jeg har faktisk tænkt på om den kommende regering nu er OBS på miljøet og derfor benytter sig af hybrid-biler. Det burde være tilfældet.
Mvh. John
|
Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Dulleshoppen.dk
Skrevet
03-10-2011 kl. 17:53
Ja, den nye regering burde køre på cykel og i elbil, når de har været sådan ude med riven overfor blå blok
|
Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
flot bil , det fortjener de 
Gider ikke tænke om den ene fortjener mere end en anden en bil hun har råd til den så hun fortjener den.
jeg kan også se det er en miljø bil , det simpelthen dejligt at se de køber miljøbiler
|
Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Dofs
Skrevet
03-10-2011 kl. 18:24
Med en regering som går så meget op i milijøet, så ville det jo være en rigtig god idé hvis de var forgangsmænd/damer selv kørte i f.eks. hybridbiler.
Så vidt jeg husker kører de rundt i nogle mostrum af en Audi A8, hvilket ikke ligefrem symbolisere omtanke om milijøet...
@Lasse: Jeg havde forvente mig en længere artikel og ikke bare et par billeder af bilen...
|
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Med en regering som går så meget op i milijøet, så ville det jo være en rigtig god idé hvis de var forgangsmænd/damer selv kørte i f.eks. hybridbiler.
Så vidt jeg husker kører de rundt i nogle mostrum af en Audi A8, hvilket ikke ligefrem symbolisere omtanke om milijøet...
@Lasse: Jeg havde forvente mig en længere artikel og ikke bare et par billeder af bilen...
Der står i artiklen den der links til det er en hybrid bil , det er simpelthen super de tænker på miljøet
|
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
De nye ministre overtager logisk nok de gamle ministerbiler - og det da også en slags genbrug :D ;)
|