Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontrakt på en provisionslønnet sælger

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 20. Feb 08
Indlæg ialt: 9
Fra  Mediehuset ApS Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, folkens.

Jeg skal ansætte et par 100 procent provisionslønnede annoncesælgere til et nyt magasin. Men jeg kan ikke finde nogle eksempler på ansættelseskontrakter til denne type jobs. Er der nogen af jer, der kender til lovkravene for indholdet af kontrakter for provisionslønnede sælgere? Eller nogen har måske en skabelon liggende til dette formål? Det vil være en fast procentdel af deres omsætning, de vil få udbetalt i løn. Og det vil nok fortrinsvis være unge mennesker (+18), der er tale om. Jeg tænker mest på emner som opsigelse, feriepenge, sygdom osv.

PFT

Hilsen Kasper Erling

Fra København K
Tilmeldt 2. Mar 10
Indlæg ialt: 112
Fra  Visma DataLøn A/S Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Hos Multidata kan du få hjælp til både løn og personale i det produkt der hedder Løn- og Personaleadministration. Vi hjælper dig med alt omkring lønnen, beregninger og overførsler. Mht. personale går vi ind og laver din første ansættelseskontrakt gratis, og så får du gratis adgang til personalejuridisk rådgivning både på telefon og på nettet.

For yderligere information kan du se på vores hjemmeside http://www.multidata.dk/losninger/SMV/Mit-lon-og-personalekontor eller kontakte salgsafdelingen på tlf. 7227 9019.

Mvh

Multidata

Tine Henriksen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)