|
Hej Martin,
Jeg fornemmer at du er lidt af en gør-det-selv-mand, kan det passe?
:) Kim
Hej Martin, Jeg fornemmer at du er lidt af en gør-det-selv-mand, kan det passe? :) Kim |
Ja kim Man skal jo lære så længe man lever, Men er det så skidt smiler |
Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning
De første par ting der lige springer mig i øjene/ørene. 1. Synes ikke musikken passer godt, den er anonym, men alligevel ikke. Prøv evt. med noget mere roligt. 2. Overgangen til det DIN virksomhed tilbyder, synes jeg skal være anderledes, således hele filmen ikke er i samme tekst, animation osv. men at man bliver opmærksom på netop det som DIN virksomhed tilbyder. Starten/indledning, skal blot være en appetitvækker, og så skal fokusområdet ligge på det som virksomheden kan tilbyde - det er vel det du vil vise? Samtidig synes jeg at 1 sætning pr. "dias" er liiiidt tidstrækkende. Gør det kortere / måske flere sætninger på samme "dias" - når vi snakker om virksomhedens ydelse/produkt. 3. Brug en anden skrift end den typiske Office skrift. Ser dog at i har den på din hjemmeside - men min holdning er, at der findes andre FEDE/moderne skrifter, som kan give et bedre indtryk og få det til at se mindre "uprofessionelt" ud. Ellers er det en OK video, når man tager i betragtning, at det er dig selv, som har lavet den :-) Forsæt med det gode arbejde - Rom blev jo heller ikke bygget på én dag! |
I think it is boring and missing out on some visual things To me it is just text followed by text followed by text and the music seems a little bit bored |
Er enig med de andre. Optag en præssentation, hvor du evt. selv står og forklare hvordan det fungere, og hvad i kan tilbyde. Er også enig med neupart at der skal findes en anden skrifttype. Om den er købt eller downloaded gratis, er ligegyldigt - så længe den bare udstråler lidt mere seriøsitet og viser dem der ser videoen, at i går op det i laver. Er helt enig med Neupart, at det virker for meget som et "standard" slideshow i Powerpoint. Håber ikke min kritik har været for hård - og håber du kan bruge den til noget. |
Kan sagtens følge jer, og det er dejligt med feedback. Font typen er ikke så nem at rettet den går igen alle steder,
Ja var lidt begrænset af hvad mit software kunne klare ”Movie |
Hehe, du har ret - det skal man. Jamen nej, det er ikke så skidt alt taget i betragtning. Men det er ikke ligefrem professionalisme det udstråler. De andre har nogle gode konkrete pointer ... Wimbo-drengene lavede for nogen tid siden en præsentationsvideo til dem selv - måske det kunne lønne sig at få et bud fra dem. Bare en tanke.. :) Kim |
Måske hvor finder jeg dem? |