Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback, NY Film

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på denne post: http://www.amino.dk/forums/t/136009.aspx?#914928

:) Kim

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:23

Hej Martin.

Sejt nok, at du har mod på at kaste dig ud i lidt af hvert.

Angående selve filmen, så må jeg tilstå, at den fremstår lidt uinspirerende. Der mangler noget rent visuelt, hvadenten det f.eks. skulle være en sort/hvid tegnefilm, der viser, hvad du kan hjælpe med eller en rigtig film med eksempler på din service. Noget, skal der (efter min mening) i hvert fald til for, at den skal sælge

PS! Ligesom med din flyer bemærkede jeg nogle stavefejl; der manglede nogle r'er på dine verber.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:51

Der mangler mere der er jo kun tekst .

Hvad med at vise hvem er i kort blik , man kan se ansigtet dig der snakker direkte til kunden 

Man også se , kort glip hvordan i udvikler hjemmesider i sider ved en computer skærm

Kort i viser den personlige kontakt til kunden , i sider samme med planlægger hans eller hendes hjemmeside , derved start gerne med kontakt den høje service og møde og man ser hvordan i udvikler siden i de flere faser og den tilfreds kunden til sidste som i også hjælper frem over med opdatering for i er simpelthen de bedste video er perfekt til skabe en personlig strøg om dig , det gør denne nuværende bare ikke 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 13:37

Mikael christiansen:

Der mangler mere der er jo kun tekst .

Hvad med at vise hvem er i kort blik , man kan se ansigtet dig der snakker direkte til kunden 

Man også se , kort glip hvordan i udvikler hjemmesider i sider ved en computer skærm

Kort i viser den personlige kontakt til kunden , i sider samme med planlægger hans eller hendes hjemmeside , derved start gerne med kontakt den høje service og møde og man ser hvordan i udvikler siden i de flere faser og den tilfreds kunden til sidste som i også hjælper frem over med opdatering for i er simpelthen de bedste video er perfekt til skabe en personlig strøg om dig , det gør denne nuværende bare ikke 

Prøv lige at læs igen :-)

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)