Efter den første "honeymoon-fase" er overstået på min side om elektroniske cigaretter er jeg begyndt at kigge lidt på hvordan den kan gøres bedre, og det første der slår mig er banneret.
Det blev lavet noget hurtigt, bare for at vise noget, og nu vil jeg gerne have det opdateret til et "rigtigt" banner, gerne med noget billedværk af min e-cig (med nogle af de billeder der ligger på hjemmesiden) og noget salgsfremmende tekst.
Jeg er ikke så kreativ (som man også kan se på banneret ) så jeg ved ikke hvordan jeg vil have mit banner, derfor skal du være kreativ både mht tekst og billede hvis du vil lave mit banner.
Jeg ser frem til at høre fra jer
Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring
En anden ide til forbedring: istedet for at der i din hover-effekt på nav-baren for oven er en baggrundsfarve, så sæt da istedet farven på teksten til en anden når man køre musen over, det tror jeg vil får det hele til at se meget bedre ud!...
Efter min mening ser det lidt klodset ud at der kommer en grå baggrundsfarve på i sådan en firkant rundt om...men det bare min mening
NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!