Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger nye samarbejdspartner til kørsel af køl og frost pakker til hele landet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er en virksomhede som søger dygtige og særdeles kompetente samarbejdspartner til kørsel af køl og frost pakker. Vi har opbygget et koncept i samarbejde med 2 af landets førende virksomheder inde for hvert deres felt.

Det er et krav at dine biler både rummer køl og frost rum, ligesom du skal have erfaring med kørsel til både private og til erhverskunder.

Siden vores opstart i maj 2011 har vi etableret samarbejde med minimum en ny kunde hver uge. Vi er i dialog med mange større danske virksomheder som mangler en distributions løsning. Det kan derfor forventes at mængderne vil stige undervejs.

Hvis det skulle have din interesse, så skal du være velkommen til at give mig en tilbagemelding.

Med venlig hilsen

Niels L-S

Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:40

Hej Niels

Jeg er en vognmand som også er ny startet.

Jeg har Liftbiler med køl og 2 stk 3 akslet 21 pallers med køl.

Jeg hedder Karim Saric og har været vognmand i 7 år for et stort vognmands firma

og startede mit eget her d 1/10

Jeg har base i Rødovre (2610)

Jeg træffes 24 timer på 31100775

Vh

K-Service

Karim Saric

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej

Distribution lokaldistribution.dk vil meget gerne være behjælpelig med deres leverance service.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Jan 11
Skrevet kl. 18:22

Hej Karim

Tak for din mail, du skal være velkommen til at kontakte mig på tlf. 40596333. Så kan vi lige tage en snak omkring tingende.

Mvh.

Niels L-S

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Jan 11
Skrevet kl. 18:23

Hej

Tak for dit input, jeg vil prøve at undersøge dem lidt mere.

Mvh.

Niels L-S

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)