Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så fik vi en ny regering hvor...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Helgenæs, Århus
Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

udenrigsminsteren ikke kan tale engelsk, skatte- og klimaministeren ikke er valgte til folketinget, en kirkeminister ikke er medlem af folkekirken og værst af alt er en kommunist, der hylder DDR´s politik, blevet erhvervs- og vækstminister.

Something is rotten in the state of Denmark

mvh.

Klaus

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:16

Varion :
Something is rotten in the state of Denmark

Yes

Et godt råd til dig, så flyt fra Dnmark.

Lad være med at bruge negativ og nedladende energier og udtalelser, der nærmer sig injurier og straffelovens § 267 og 268. Derudover i værste fald inddragelse af erstatningsansvarslovens § 26.

Du har vist som mange andre misforstået hvad ytringsfrihed er.

YesKom igen og bidrag med noget positiv til glæde for vækst og iværksætteri.Wink

Ib Abildgaard

Råd & Mal 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:25

udenrigsministeren flere før har ikke været verdens mester i engelske det ikke sproget vi bedømme dem på men deres politik 

De fandt skatte- og klimaministeren hvad de mener bedste kan tage deres holding det er vel ok 

Vi skal ikke tage efter om er medlem af folkekirken eller ej , de tager den der er bedste til få deres holding ud , det er vel bedste , de tager den person de mener der er bedste

kommunist det er vidste dig der er meste radikale med de holdninger , du allerede har skrevet , vi har alle lidt vi kan lide for hver ting en vil have yderste USA alt skal være privat og alle skal betale , det findes der jo andre politiker der mener  , men de kommer med fordi de bedste til denne post og mange mennesker har lidt holdninger til en side , dog er det meste folk der overfortolker normalt som du gør der anden kan vende sig endnu mere mod dig , fordi du ikke forstår at modpartner ikke er det du skriver

hver positive og glad og give og husk der findes ytringsfrihed men du kan altid blive dømt for injurier for det man skriver sådan er demokrati man kan skrive hvad vil man skal dog tænke over hvad man skriver

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Forøvrigt er mig bekendt ministerlisten ikke offentliggjort, ej heller har de været hos Dronningen. Og derfor er der ingen ministre endnu, jo dog en og kun denne nemlig Statsministeren, da denne har været til Dronningen.

Men igen "Folkedomstoen" dømmer igen på spinkle gtrundlag og hvad der står i Ekstra Bladet m.m.

Som borger, håndsværksmester m.m. glæder jeg mig til en ny regering.

Vi får en ny god periode.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Helgenæs, Århus
Tilmeldt 30. Apr 06
Skrevet kl. 00:30

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Et godt råd til dig, så flyt fra Dnmark

Tak for det gode råd og de aldeles "venlige" ord! Jeg er faktisk ved at overveje det nu.

mvh.

Klaus

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:44

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Forøvrigt er mig bekendt ministerlisten ikke offentliggjort, ej heller har de været hos Dronningen. Og derfor er der ingen ministre endnu, jo dog en og kun denne nemlig Statsministeren, da denne har været til Dronningen.

Men igen "Folkedomstoen" dømmer igen på spinkle gtrundlag og hvad der står i Ekstra Bladet m.m.

Som borger, håndsværksmester m.m. glæder jeg mig til en ny regering.

Vi får en ny god periode.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Efter hørt om forhandlinger hvordan de er gået , der kan jeg forstå radikale venstre har fået et godt blå blok politik stemplet  igennem http://avisen.dk/radikale-danner-regering-med-s-og-sf_152691.aspx der har været en del debat om det hørt nyhederne og husk da blå blok regering skulle de have flere tal med DF som har mange ligheds punkter med socialdemokrater de har jo mange af samme synspunkter dog et af hovedpunkterne der deler dem er indvandringspolitikken  , derved det er et stort radikale venstre aftryk det ser ud til de får , vi må se om det der sker nu er mere rød politik end før , det bliver spændende hvad politik det bliver nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Helgenæs, Århus
Tilmeldt 30. Apr 06
Skrevet kl. 00:45
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg glæder mig også til den nye regering! Det bliver underholdende Yes

Den nye regering vil i allerhøjeste grad få indflydelse på iværksætteriet i Danmark, så det bliver spændende.

mvh.

Klaus

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)