Hej alle
Tak for jeres tilbagemeldinger, so far..
Jeg vil lige prøve at besvare alle i én besked.
Andreas Linde: Det er faktisk meningen at eventkalender og kommende koncerter skal være bag elementerne. Og selvom de ligger der, har man ikke besvær med at læse det.
Ja. min hjemmeside kan tilgåes med både www og uden. Måske du har en pointe der. ;) Må hellere lave en redirect! Tak for din feedback!
Poul Madsen: Tak for din feedback Poul. Jeg har været inde og ændre i farverne, så de fremtræder en del lysere i menuerne. mht til kontakt informationerne har du fuldstændig ret. Jeg er igang med at opsætte en kontaktformular på siden med nødvendige oplysninger.
Cre8tive: Jeg har fundet et plugin der hjælper med iPhone og Android telefoner, som viser de seneste events i en lang række. Den skulle hjælpe på touchtelefonerne. Men det er en midlertidig løsning, indtil jeg kommer videre med projektet. Nu gælder det pc/mac! Tak for input.
Mikael Christiansen: Dig kan man altid regne med når der skal feedback på hjemmesider :) De røde felter kan ikke trykkes på, men den hover der kommer frem med rød tekst, er de events man kan se. De kommer så frem til højre og derefter skal man trykke på "MERE INFO". Men dette kan jeg forstå mange ser som et problem , så det vil jeg se på inden længe. Tak for din feedback.
Casper Nybroe: Mange tak for din feedback. Det var en spændende måde at gøre det på :) mht menuer har jeg gjort dem lidt lysere.
Glen: Jeg har gjort menuen lidt lysere og er igang med lidt forbedringer på baggrund af feedback fra jer, aminoer. Du kan have ret i at siden er lidt tung grafisk, og skal nu ind og optimere alle billeder til et bedre format og mindre tungt format. Mange tak for feedback!