Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prissammenlignings hjemmeside software?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Smile

Jeg vil høre efter hvad I andre har af erfaringer med prissammenligningssoftware?

Jeg er klar over, at man kan betale sig fra det i dyre domme, men ligger der ikke software som fx Wordpress til blogs, Magento til webshops etc.?

Altså software som fungerer lidt alla EDBpriser osv. - hvor man selv kan tilføje produkter - i mit tænkte tilfælde blot et produkt som bliver udbudt af mange forskellige firmaer, og altså ikke muligheden for tusindvis af varer, blot den simple basis funktion - med sted, pris, indhold af produktet osv Smile

Hvad har I andre af erfaringer? Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 21:39

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Holstebro
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 21:44

Yupsdk:

Hej Steffen.

Hvis du bruger wordpress, kan du hente det plugin: http://vandebelt.dk/wp-compare-tables/

Jeg bruger det selv på www.dkwebon.dk

FEDT link Yups!!! Smile

Det eneste jeg savner er at jeg gerne ville kunne sortere på fx pris eller hvilke funktioner der bliver tilbudt af de forskellige Smile

Kan dog se at det ser ud som om det vil blive understøttet - engang...... Stick out tongue

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:24

Wp Table Reloaded kan gøre det, så skal du bare tilføje det som plugin til Wordpress installationen. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 22:47

Hej Steffen.

Du bestemmer selv hvilke felter der skal være i tabellen.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)