Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virker klarna, fakturabetaling ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer dette til en webshop ?... Men http://www.trustpilot.dk/review/www.klarna.com ser ikke lige for godt ud, at kunderne bliver sure med klarna.com

Hvordan fungere det for jer som har webshop, har i fået flere ordre igennem og mindre via bankbetaling ?

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 23:10

Godt spørgsmål....

Vi har overvejet det samme, men med samme overvejelser som dig og vi fandt også de dårlige anmeldelser. Men jeg tror nu ikke man skal ligge så meget i det. Jeg tror altid der vil være utilfredse kunder når man tilbyder den slags services.

Heldigvis findes der mange andre lignende alternativer...

Hilsen Morten

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 23:16

Nu har jeg ikke brugt det på min webshop, men har benyttet det via. dustinhome, hvor jeg købte et kamera på afbetaling via. klarna og det fungerede så dårligt at jeg valgte at betale hele beløbet efter 2 måneder.

Kan bestemt ikke anbefale klarna.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 23:44

Jeg har også mange gange overvejet det. Men ja, som jer faldt jeg også over de dårlige anmeldelser, det er dog kun få ift. hvor mange, der bruger det.

Jeg ved det er meget brugt i Sverige.

Anyway, jeg går ind og finder en ting med det samme jeg kan købe på Klarna, så kan jeg fortælle jer om en måneds tid om det er godt eller skidt :-)

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 05:42
Vi bruger Klarna på vores shop. Både faktura og konto.

Vi oplever problemer med deres moduler til Prestashop (især i oversættelserne). Udover det, ingen problemer. Og kunderne har været glade indtil videre.

Tror dog altid at man på et tidspunkt vil opleve utilfredse kunder, når man tilbyder kunder at købe på kredit. Firmaet der skal hente penge ind, vil jo altid være skurken - også selvom det er kunden der ikke betaler til tiden.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)