Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bestillingsform til Joomla

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Er der nogen der har erfaringer med bestillignsformer til Joomla

Jeg skal bruge en form som kan indstilles på flere forskellige menupunkter der sælger forskellige vare. Gerne med links til sider der bruger en extension som anbefales.

Fra Randers
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 17:18

Der findes en rigtig fed extension der hedder Chronoforms til at lave formularer i Joomla. De har en form wizard, hvor man via simpel drag n' drop kan sætte felter ind i sin form. Har man erfaring med PHP kan det også bruges overalt i formen, så i dit tilfælde med bestilling af flere forskellige produkter kunne det evt. bruges til at sætte en enkelt form op til bestillingen som inkluderes på alle sider der skal bestilles fra, og så lave et hidden-input der vha. PHP trækker produktnavnet for den pågældende side bestillingen laves fra og inkluderer i bestillingen.

Det er dog svært at vide om Chronoforms kan opfylde dine krav, uden at vide hvor avanceret en bestilling det drejer sig om. Jeg kan i hvert fald anbefale Chronoforms.

Full-service webburea: WebPilots.dk

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 17:37
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:05

Mads A.:

Har du prøvet at kigge her http://extensions.joomla.org/ ?

Ja, men jeg søgte nogle med-aminoers erfaringer, og gerne sider hvor jeg kan se dem live. Der findes en milliard extensions og jeg er træt af at downloade en masse som så ikke er specielt gode. 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:23

jeg bruger rsform pro - men den findes også i en gratis version, jeg er vældig godt tilfreds, da det fungerer meget intuitivt

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 08:55

Vi står bag redFORM som er en af de absolut nemmeste formularudvidelser der findes til Joomla.

Formularene kan indsættes i alle Joomla artikler efter ønske.

Det er ekstremt enkelt og lave en formular og der findes mange forskellige typer felter - derudover er det betalingsintegration til Epay og der er faktisk også mulighed for integration til e-conomic.dk

Læs mere om redFORM til Joomla her.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)