Brug dog Jing for H#####!!!!
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Yes I suggest you use Jing as it will save you time and also the person that you're trying to explain something to their time
if you don't know what Jing is,
then you should click this link
It's really really easy-to-use and will save you so much time!
and make your instructions much clearer.
I've made an article where I explain about how to delegate using Jing
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
02-10-2011 kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Svar
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Peter
Skrevet
02-10-2011 kl. 12:00
Svar
Og hvis du ikke kan lide nogle af dem, kan jeg anbefale www.dropbox.com. Komplet med genial og handy app til blandt andet iPhone ;)
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
02-10-2011 kl. 14:18
Svar
Og hvis du ikke kan lide nogle af dem, kan jeg anbefale www.dropbox.com. Komplet med genial og handy app til blandt andet iPhone ;)
Der er STOR FORSKEL på Jing, Localhostr og Dropbox Jing & Localhostr er til hurtigt at tage screenshots, uploade billedet og give en URL tilbage.
Dropbox kan ikke tage screenshots, til gengæld kan den holde på ens filer "in the cloud "
Svar
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Peter
Skrevet
02-10-2011 kl. 14:20
Svar
Det har du fuldstændig ret i, men jeg bruger nu Dropbox til det samme - blandt andet ;-)
Har man ikke den indsigt der skal til for at omdanne et scr-shot til jpg eller lignende er Dropbox naturligvis knapt så smart som de andre der nævnes ;-)
Svar
Fra Søborg
Tilmeldt 8. Mar 10
DeviceMix
Skrevet
02-10-2011 kl. 14:51
Svar
Tag også et kig på Screenr , ved ikke om Jing kan dette, men med Screenr behøver du ikke downloade noget software, det hele foregår via din browser.
Svar
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
En lille hurtigt en kan også være printscreen + Skype , hvis det udelukkende er et scrrenshot man ønsker at sende til den man taler med over Skype.
Hele processen med at få sin printscreen afsted ikke tager mere end 3 sekunder. 1 sekund til at trykke printscreen og 2 sekunder til at gå til Skype og trykke CTRL + v
Svar
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Dobbeltindlæg pga "oooops noget gik galt :("
Svar
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Dobbeltindlæg pga "oooop noget gik galt :("
Svar