Hej Phillip
Der er kommet en masse gode råd, nu er det på tide at se på hvordan dit firma eventuelt fremstår overfor læserne af din hjemmeside.
Lad os tage det negative først og slutte positivt af.
Kommunikationen omkring "we/os" er det mest negative
Det største problem omkring kommunikationen på din hjemmeside er at jeg efter at have læst en masse, kun ved noget om dig men ikke rigtigt noget om firmaet. Du skriver "vi" mange steder, men du skriver intet om hvem "vi" er. Når jeg læser siden får jeg tanken at firmaet kun er dig og du eventuelt har en eller anden aftale med nogle indere eller pakistanere om at du køber nogle ydelser af dem på timebasis.
Det er overhovedet ikke sikkert mit gæt er korrekt, men jeg er jo nødt til at gætte, for efter at have læst på din side kan jeg se en MASSE "I" er eksperter i, men intet om hvem "I" er.
Derudover tænker jeg at du/I umuligt kan være rigtigt gode til at det du nævner på siden, og selvom I er så synes jeg måske du skal dele dine kompetencer op i hvad du er god til og hvad du er ekspert i. På den måde vil du også virker mere seriøst på mig. Det er igen kun et gæt, men når jeg læser på din side virker det som om du ønsker at virke større end du egentlig er. Det er garanteret ikke fordi du snyder, men hvis jeg var førstegangslæser af din side og ikke kendte dig herinde fra ville jeg tænke at her har vi et lille enmandsfirma der prøver at virke som et verdensfirma.
Det var det negative, som jo egentlig ikke var så slemt, det er bare et spørgsmål om at få omskrevet lidt tekst på about-siden.
Det positive er dig og din person 
Det positive er at du er god til at brande dig selv og være "på". Du træder helt frem i forgrunden og deler dig selv med læseren af siden. Også her på Amino er der vist efterhånden ikke nogen der ikke ved hvem du er, det gør du bl.a. med nogle gode videoer hvor du er virkelig god til at være på kamera, stor respekt for det
.
Der hvor du kunne give den en tand mere er at vise dine kompetencer lidt frem. Når folk spørger efter hjælp til et lille specifikt problem kunne du måske bare komme med løsningen fremfor at skrive at du og dit team hurtigt kan løse problemet (forstået at det koster ved kasse et).
Ved at træde frem med teknisk hjælp får du vist alle herinde hvad du rent faktisk kan. Det tager tid, men det er virkelig det værd. Jeg har flere gange brugt flere timer på at gennemgå shops for SEO-fejl. Det har ikke været projekter jeg egentlig har ville arbejde med, men jeg har både tænkt det som en hjælp til shopejeren og som en måde at vise hvad jeg kan. Det gav intet i starten men jo mere jeg har kørt på med gratis hjælp rundt omkring, jo mere har det givet. Lige nu er vi i gang med 3 projekter for Aminoer samt muligvis to shops (vi er ved de indledende snakke).
Et andet eksempel på at hjælpsomhed, fremfor tilbud at ordne foks problemer på timepris, er især Martin van Belt (er ikke 100% sikker det er stavet korrekt) og Andreas Linde. Martin hjalp igennem en længere periode en hel del personer der havde problemer i WordPress. For hvert indlæg han skrev kunne jeg se at her var virkelig en der kan noget fordi han med sin hjælp virkelig viste hvad han kan. Vi har været i den heldige situation at vi har været mere end fuldt booket og da kunderne spurgte om jeg kendte nogle andre der kunne hjælpe, anbefalede jeg strakt Martin da jeg jo viste at her er virkelig en der ved noget om tingene, det kunne jeg jo se af den gratis hjælp han har givet herinde så mange gange.
Det samme med Andreas Linde. Han er altid hjælpsom og rar og når man ser på hans side og tjekker hans rankings kan man også se han ved noget om SEO ;) Jeg havde to forespørgsler på nogle små projekter som røg i hans retning.
Hvis du får rettet lidt om på "about" og begynder at vise dine tekniske færdigheder i form af lidt gratis hjælp til folk herinde og beholder din suplime måde at bruge dig selv på når du laver videoer, så skal det nok gå dig godt, både internationalt, men især også herinde.
Stor respekt for at du lægger hovedet på huggeblokken og beder om kritik og mere kritik, det er måden man bliver bedre på, men det er ikke alle der har nosser til det 
Held og lykke med forretningen, du er på rette vej