Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for konstruktiv kritik på min webside

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Phillip Dyhr Hobbs:

jeg mener direkte links på ved prisen videre til dine forklaringer , ikke længere nede på siden , det er hvad jeg forstod i videoen , jeg er dog ikke perfekt til engelske om du har forstået mig

Det  er bedste  , klik lige ud for ord og videre til en forklaring 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 22:43

No I understand :)

Thankyou mikael :)

Fra Åbyhøj
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 23:28
Jeg browser med min tablet.
Siden vises som mobil udgave og dermed ingen grafik

Men når man lige slår over på normalt site ser det godt ud. Ville bare lige nævne det med mobil site
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 23:58

- Når man går under fanen "contact" så forsvinder der pludselig en nogle valgmuligheder i menu fanen

- Havde intet indtryk at af det er wordpress du arbejdede med

- Under subscribe, contact og lignende hvor der stort set kun er tekst, overvej om du kan placere et billede eller om rokere på tingene så der ikke konstant er et tomt ubrugt plads til højre. Virker kedeligt og ikke særlig professionelt når man sammenligner med forsiden.

- Jeg ved ikke hvilke kunder du prøver på at overveje, men du kan jo snakke dansk, så overvej også at lave en dansk version hvis du også vil have danske kunder

- Din præsentation ting på forsiden (hvor der er en video) der er kun 2 faner, overvej at lav flere, f.eks. med priser eller kunders erfaring. Sæt den til at skifte selv hvert 5 sek eller lignende, giver mere liv til din side.

- Når man kigger under about så står der "about phillip" og konstant alle steder skriver du "we". Virker lidt forvirrende og en lille smule narcissistisk. Overvej at slette det du har skrevet sådan at helhedsindtrykket er at i er en gruppe af mennesker.

Tror lidt at det var det, håber du kan bruge det til noget :)

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 23:59

wel:
Jeg browser med min tablet.
Siden vises som mobil udgave og dermed ingen grafik

Men når man lige slår over på normalt site ser det godt ud. Ville bare lige nævne det med mobil site

Thankyou so much! 

I plan to fix it and highly optimise for mobile devices when business is quieter (around december)

Thanks once again I really appreciate it!

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:52

Hej Phillip

Der er kommet en masse gode råd, nu er det på tide at se på hvordan dit firma eventuelt fremstår overfor læserne af din hjemmeside.

Lad os tage det negative først og slutte positivt af.

Kommunikationen omkring "we/os" er det mest negative

Det største problem omkring kommunikationen på din hjemmeside er at jeg efter at have læst en masse, kun ved noget om dig men ikke rigtigt noget om firmaet. Du skriver "vi" mange steder, men du skriver intet om hvem "vi" er. Når jeg læser siden får jeg tanken at firmaet kun er dig og du eventuelt har en eller anden aftale med nogle indere eller pakistanere om at du køber nogle ydelser af dem på timebasis.

Det er overhovedet ikke sikkert mit gæt er korrekt, men jeg er jo nødt til at gætte, for efter at have læst på din side kan jeg se en MASSE "I" er eksperter i, men intet om hvem "I" er.

Derudover tænker jeg at du/I umuligt kan være rigtigt gode til at det du nævner på siden, og selvom I er så synes jeg måske du skal dele dine kompetencer op i hvad du er god til og hvad du er ekspert i. På den måde vil du også virker mere seriøst på mig. Det er igen kun et gæt, men når jeg læser på din side virker det som om du ønsker at virke større end du egentlig er. Det er garanteret ikke fordi du snyder, men hvis jeg var førstegangslæser af din side og ikke kendte dig herinde fra ville jeg tænke at her har vi et lille enmandsfirma der prøver at virke som et verdensfirma.

Det var det negative, som jo egentlig ikke var så slemt, det er bare et spørgsmål om at få omskrevet lidt tekst på about-siden.

Det positive er dig og din person Yes

Det positive er at du er god til at brande dig selv og være "på". Du træder helt frem i forgrunden og deler dig selv med læseren af siden. Også her på Amino er der vist efterhånden ikke nogen der ikke ved hvem du er, det gør du bl.a. med nogle gode videoer hvor du er virkelig god til at være på kamera, stor respekt for detYes.

Der hvor du kunne give den en tand mere er at vise dine kompetencer lidt frem. Når folk spørger efter hjælp til et lille specifikt problem kunne du måske bare komme med løsningen fremfor at skrive at du og dit team hurtigt kan løse problemet (forstået at det koster ved kasse et).

Ved at træde frem med teknisk hjælp får du vist alle herinde hvad du rent faktisk kan. Det tager tid, men det er virkelig det værd. Jeg har flere gange brugt flere timer på at gennemgå shops for SEO-fejl. Det har ikke været projekter jeg egentlig har ville arbejde med, men jeg har både tænkt det som en hjælp til shopejeren og som en måde at vise hvad jeg kan. Det gav intet i starten men jo mere jeg har kørt på med gratis hjælp rundt omkring, jo mere har det givet. Lige nu er vi i gang med 3 projekter for Aminoer samt muligvis to shops (vi er ved de indledende snakke).

Et andet eksempel på at hjælpsomhed, fremfor tilbud at ordne foks problemer på timepris, er især Martin van Belt (er ikke 100% sikker det er stavet korrekt) og Andreas Linde. Martin hjalp igennem en længere periode en hel del personer der havde problemer i WordPress. For hvert indlæg han skrev kunne jeg se at her var virkelig en der kan noget fordi han med sin hjælp virkelig viste hvad han kan. Vi har været i den heldige situation at vi har været mere end fuldt booket og da kunderne spurgte om jeg kendte nogle andre der kunne hjælpe, anbefalede jeg strakt Martin da jeg jo viste at her er virkelig en der ved noget om tingene, det kunne jeg jo se af den gratis hjælp han har givet herinde så mange gange.

Det samme med Andreas Linde. Han er altid hjælpsom og rar og når man ser på hans side og tjekker hans rankings kan man også se han ved noget om SEO ;) Jeg havde to forespørgsler på nogle små projekter som røg i hans retning.

Hvis du får rettet lidt om på "about" og begynder at vise dine tekniske færdigheder i form af lidt gratis hjælp til folk herinde og beholder din suplime måde at bruge dig selv på når du laver videoer, så skal det nok gå dig godt, både internationalt, men især også herinde.

Stor respekt for at du lægger hovedet på huggeblokken og beder om kritik og mere kritik, det er måden man bliver bedre på, men det er ikke alle der har nosser til det Big Smile

Held og lykke med forretningen, du er på rette vejYes

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:16

Thomas Frost:
komme med løsningen fremfor at skrive at du og dit team hurtigt kan løse problemet (forstået at det koster ved kasse et).

Tror ikke Phillip kan programmere..

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:27

AngryBird:

Thomas Frost:
komme med løsningen fremfor at skrive at du og dit team hurtigt kan løse problemet (forstået at det koster ved kasse et).

- Emil

Nej men så kan han så meget andet og hans programmører kan helt sikkert.

Jeg mener ikke han nødvendigvis lige skal hjælpe med programmering, men bare der hvor hans kompetencer ligger så han på den måde kan få noget trust og ikke kun tilbyde hjælp på timebasis.

Og det er ikke noget han behøver, jeg har bare erfaret at det giver rigtig godt og har hermed givet rådet videre.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:29

Thomas Frost:

AngryBird:

Thomas Frost:

- Emil

Nej men så kan han så meget andet og hans programmører kan helt sikkert.

Jeg mener ikke han nødvendigvis lige skal hjælpe med programmering, men bare der hvor hans kompetencer ligger så han på den måde kan få noget trust og ikke kun tilbyde hjælp på timebasis.

Og det er ikke noget han behøver, jeg har bare erfaret at det giver rigtig godt og har hermed givet rådet videre.

Synes bare det er mest der hvor man siger at hans team kan hjælpe er der hvor det gælder programmering..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)